Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatusleikki: Entäs jos prinsessa Diana onkin hengissä.

Vierailija
22.08.2007 |

Diana oli kyrsiintynyt hoviin ja julkisuuteen, hovi oli kyrsiintynyt Dianaan.

Kaksi viikkoa ennen kuolemaansa Diana oli vihjannut lehdistölle parin viikon päästä sellaisesta uutisesta, " mitä ette usko"

Prinssit toipuivat äitinsä kuolemasta yllättävän hyvin, William hymyili jo hautajaisissa.

Kyllä kai sellainen koneisto saa yhden ihmisen helpostikin katoamaan maan alle, jos sitä kaikki osapuolet tahtovat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveli siellä miehensä kanssa minua vastaan ja tervehti kohdattaessa. Sanoin jotain englanniksi että minuun voitte luottaa etten kerro lehdistölle, että ovat siellä. Unessa ei selvinnyt mikä paikka oli, itse olin aivan tavallisella lomamatkalla unessa. Tämä uni tuli nähtyä ehkä noin pari vuotta sitten.

Vierailija
2/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vakavaa poikaa ne oli arkun perässä kävellessään. Ja kertooko satunnainen hymy siitä, että on toipunut äidin kuolemasta? :o

Vierailija:

Prinssit toipuivat äitinsä kuolemasta yllättävän hyvin, William hymyili jo hautajaisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei!

Aki Sirkesalokin elää!

Vierailija
4/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä hetkeäkään usko että hän oikeasti olisi siellä :)

Sellaistakin unta näin, että prinssi Charles kuoli muutama viikko Dianan hautajaisten jälkeen.

Vierailija:

Käveli siellä miehensä kanssa minua vastaan ja tervehti kohdattaessa. Sanoin jotain englanniksi että minuun voitte luottaa etten kerro lehdistölle, että ovat siellä. Unessa ei selvinnyt mikä paikka oli, itse olin aivan tavallisella lomamatkalla unessa. Tämä uni tuli nähtyä ehkä noin pari vuotta sitten.

Vierailija
5/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mut hei!

Aki Sirkesalokin elää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi