Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joko koeputkihedelmöitykseen???

22.08.2007 |

eli nyt on yksi inseminaatio takana ja klinikan kiinniolon aikana clomit+pregnyl + ajoitettu yhdyntä. menkat vaan aina alkaa!!!

Yritystä takana kaksi vuotta, josta clomeja oon syöny yli vuoden. marraskuussa 06 tuulimuna.

Ensi viikolla minulla on klinikalle ultra kp12 ja päätetään inssiaika. itse ajattelin että haluan enää tän yhden inssin ja sitten voitaisiin mennä koeputkihedelmöitykseen....onko muita jotka jo kahden inssin jälkeen " luovuttavat" ?.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis me.. Kahden negan inssin jälkeen tehtiin ivf, joka sitten onnistuikin ekalla yrittämällä :) Ite oon sellanen, että ku haluaa jotai, pitää saada heti.. Miksi ootella ja tuhlata suotta aikaa, jos asialle on mahdollista jotain tehdä. Siis ite en halunnut oottaa, jotkut varmasti haluaa yrittää pitempään. Meillä ongelmana miehen vähäinen siittiömäärä.

Vierailija
2/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ivf:ään toisen inssin jälkeen, ja onnistuneesti siirryttiinkin. Meillä kylläkin syynä olis se, että inseminaatiosta mulle tuli kohdunulkoinen, ja uusiutumisen riskiä pidettiin liian suurena inssien jatkamiseen. Ehdin vielä kerran raskautua luomusti ja saada alkuraskauden keskenmenon ennen ivf:ää, joten kyllä niillä insseilläkin varmaan tulosta olisi tullut jossain vaiheessa. Onhan näitä raskautumisia tälläkin palstalla tullut vasta 5. tai 7. inssissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siirtyä koeputkihedelmöitykseen jos vaan rahavarat sen sallii (siis jos on yksityisellä). Me ei tehty kuin yksi inssi, joka ei onnistunut, ja minä sanoin etten halua vähiä rahoja käyttää niin " epävarmaan" hoitomuotoon. Yritysta oli takana siinä vaiheessa 2,5 vuotta, kummassakaan ei mitään löydettyä vikaa eli selittämätön lapsettomuus. Eka IVF tärppäs ja nyt tuossa lattialla konttaa 8,5 kk ikäinen ihana tyttö :o)

Vierailija
4/7 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs eilen kävin ultrassa ja rakkula oli hyvin kasvanu. (14mm). huomenna laitan irrotuspiikin ja sitten perjantaina tehdään inssi. Jos tämä ei tuota tulosta niin seuraavaksi koeputkihedelmöitys, se on nyt päätetty yhdessä lääkärin kanssa.

Oikein paljon plussasäteitä kaikille elokuussa " insseileville" ja tietenkin muillekin!!!

Kyllä tuo väestöliitto on sitten ihana paikka. Hymyssä suin lähdetään aina pois:)

Vierailija
5/7 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kanssa VL:n asiakkaina ja tyytyväisiä, niin ja kolmatta inssiä odotellaan täälläkin! :)

Alkoi vaan kiinnostaa tuo ero, kun mulla toissapäivänä oli munis 14mm ja vielä käskettiin huomenna ultraan eikä puhuttu inssiajasta mitään?! Itse kyllä laskeskelin, että jos menee edellisten mukaan, niin pe tai la olisi inssi. Ovista tikutan kyllä lisäksi, mutta vielä ei ole siihen testiin plussaa tullut. Itse koen rasittavaksi tuon epämääräisyyden, joten oisin tykännyt enemmän siitä että mullekin olisi tuo päivä jo " määrätty" .

Ja vielä kysymys, kun huomenna vasta pistät sen irrotuspiikin: montako tuntia ennen toimenpidettä sä sait ohjeeksi sen pistää? Kun mulle ekan kerran määrättiin 38 tuntia ennen ja mun mielestä se oli liian aikaisin (munis oli karannut jo aikaa sitten ennen toimenpidettä). Tokassa inssissä pistin sen vasta myöhemmin ja ajoitus oli parempi.

Killa

Vierailija
6/7 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista vastauksista. Killalle haluaisin kertoa että irotuspiikki käskettiin laittaa tänään 6-7aikaan ja kun inssiaika on huomenna klo 11 niin siitähän tulee silloin n.27tuntia...

varmaankin tuo inssiaika sovittiin entisten ovulaatioajankohtien perusteella ....vaikea sanoa. Me asutaan kyllä parin tunnin ajomatkan päässä klinikasta joten sekin varmaan vaikutti siihen että meille kerrottiin heti aika jotta tiedetään varautua. Olen kyllä iloinen että saatiin ettei viikonlopun takia jäänyt sitten väliin.

Toivottavasti pääsette pian inssiin ja mikä parempaa niin plussauutisia!

Vierailija
7/7 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, Sinitaivas, kommentoinnista! Kävin tänään kontrolliultrassa ja selvisi, että VL ei ole auki tänä lauantaina, joten inssi on pakko tehdä huomenna. Tuli sellainen olo, että olisi lääkäri voinut tästä varoittaa jo maanantaina, kun luulin ilman muuta että lauantaikin on mahdollinen inssipäivä, kun ennenkin on ollut... No eipä mahda mitään. Pregnylin iskenkin sitten vasta huomenaamuna, mikä sekin on vähän outoa mun mielestä, mutta teen nyt niinkuin lääkäri määrää. ;) Toivotaan meille molemmille onnea huomiseen toimenpiteeseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi