Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen; irtokoira hyökkäsi koirani kimppuun, joka oli minulla kytkettynä?

Vierailija
21.08.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli, niin tee rikosilmoitus omistajaa kohtaan. Koiran pitäminen irti on lain vastaista, kuten varmaan tiedätkin. Samalla vaadit korvausta mahdollisista eläinlääkärikuluista jne.

Vierailija
2/8 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on jo ohi, mutta mitä teen? Ilmoitanko poliisille? Koiran omistaja tuli paikalle. Hyvin hitaasti käveli vaikka kuuli mun huutavan hullunlailla (tai ehkä juuri siksi). Kielsi olevansa koiran omistaja, vaikka takuulla oli. Olen nähnyt ne lenkkipolulla aiemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko koirallesi vahinkoa, jouduitko käyttämään eläinlääkärillä?

Vierailija
4/8 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppii markalla, kasii markalla, kakkosta markalla, sit kahella markalla noita suolakoiria.

Vierailija
5/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko koirallesi mitään vammoja, eläinlääkärikulut voit vaatia omistajalta.

Vierailija
6/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtokoira-nimitystä? Sehän on ihan norminimi irti kulkeville koirille. Ihme puupäitä.

Vierailija
7/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koira joka on irrallaan ilman talutinta. Joko selvis kaikille?

Koirallani on niin paksu ja musta turkki, etten ainakaan vielä löytänyt hampaanjälkiä, enkä ole siksi käynyt eläinlääkärillä. Ilmoitan asiasta vielä tänään poliisille. Ketuttaa ihan sikana vieläkin! Äijä kehtas valehdella ettei oo sen koira. Miksi se IRTOKOIRA ei sitten hyökännyt sen koiran kimppuun jota tää mies talutti ja samaa matkaa lähtivät jatkamaan matkaa.

Seuraavan kerran jos noin myöhään lähden koiran kanssa ulos,otan kättä pidempää mukaan ja pieksän sen koiran.

ap

Vierailija
8/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti koirallasi ei ole vaurioita.

Itse koin muutama vuosi takaperin kauhunhetkiä, kun irtonainen rottweiler (luonnevikainen sellainen) hyökkäsi minun koirani kimppuun. Onneksi koira raahasi perässään kettinginpätkää, josta sain kiinni ja vedin koirat erilleen.

Se oli kammottava tilanne ja pelkäsin kauheasti, että koira valitsee seuraavaksi kohteeksi minut.

Onneksi tämä koira on lopetettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä