kiabi com
Löysin tämän ranskankielisen nettikaupan ja ihastuin vaatteisiin. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä kaupasta? Esim. paljonko on postimaksut, vastaako koot meidän kokoja yms. kokemuksia.
Katselin tuotteita ja hinnat vaikuttivat suhtkoht edullisilta ja tekisi mieli tilata. Auttakaa ennenkuin uskaltaudun tilata mitään
Kommentit (8)
kyseisestä liikkeestä paljon vaatteita ja ovat olleet todella hyviä mutta tiedä sitten onko netissä myytävät jotain huonompaa
Ei varmaan mene samalla systeemillä kuin kotimaassa. Eli voiko sinne ylipäätään palauttaa? ap joka ei ole ikinä tilannut ulkomailta mitään.
näyttivät kuvissa paljon kivemmille. Roikkuvia langanpätkiä, huonoa ompelujälkeä jne. Ei ihme että olivat halpoja. En voinut ottaa käyttöön kuin yhden bodyn, muut meni suoraan käyttämättömänä kirppikselle.
Voi hitsi. Tuhlasin jo paljon aikaani, kun katselin mitä sieltä tilaisin lapselleni. Kai on sitten uskominen, että ei ole niin kivoja mitä kuvat antavat ymmärtää.
Onko joku muukin vielä samaa mieltä?
Hiukan vanha keskustelu, mutta vastaan silti.
Olen tilannut Kiabista usein lapsilleni vaatteita ja olen ollut tyytyvänen. Voin suositella tilaamaan. :)
Koot pieniä eli 12 kk vaate menee ehkä 18 kk lapselle. Laatu Henkka maukan tasoa tai huonompi. Asun Ranskassa ja tilaan välillä joitain perus juttuja
Varaan vielä että itse kaupasta kävin hommaamassa kasan vaatteita testiin. Meidän poitsu on niin kapea että hänelle vaatteet sopivat paremmin kuin hyvin ja tyyliltään ovat juuri omaan makuun. Päälle eivät ole vielä ennättäneet kun ostin hieman isompia kokoja syksyksi ja ensi kevättä varten. Katsoo mitä tapahtuu kun pesee.
Leikki-ikäisen puserot ja t-padiat oli ihan ok laadultaan, ainakin hintaan nähden. En tilannut ihan halvimpia.
Vauvalle sain muutaman nätin asun, mutta olivat pullealle vauvalle kovin pieniä, vaikka yritin reilun koon ottaa. Kapeita kai siis.
Kyllä minusta laatu ihan henkka-maukalle vetää vertoja.