Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut petettiin...ja nyt en tiedä miten olisin.

21.08.2007 |

En ollenkaan tiedä mitä pitäisi ajatella,saati sitten tehdä.

Minulle nimittäin sattui niin, että mieheni petti minua kuuden vuoden yhdessä olon jälkeen eräällä kapakka reissullaan kesäkuun lopussa.

Oli tavannut erään naisen, joka oli ollut joskus samalla leirillä lapsena hänen kanssaan ja jo siellä ollut ihastunut mieheeni.

Mieheni siis vietti tuon naisen luona perjantaista maanantai aamuun puhelin kiinni,mistä sitten lähti töihin.No ei siinä sitten kaikki,tuo nainen oli sanonut miehellineni että " mulla on nyt se aika kuukaudesta jolloin voin tulla raskaaksi" .

Haloo,molemmat eivät olleet älynneet käyttää ehkäisyä,yli kolmekymppiset ihmiset....ja ravintola illan päätteeksi.Jatkoivat juttuaan sitten muutaman päivän ilman ehkäisyä.

Mitäkö pitäisi ajatella,mieheni tuli sitten kotiin ja aluksi ei ollut ajatellut kertoa,mutta kertoi kuitenkin lopulta kaiken.Pyysi anteeksi ja muuta,lupasi ettei toistu.Annoin anteeksi.Mutta näköjään en voi unohtaa ja epäilyksiä pois pyhkimään.

Soittelivat vielä viikon ja näkivät kerran.

Lopulta minun pyynnöstäni mieheni kertoi tuolle naiselle,että ei ollutkaan eronnut, vaan oli ollut yhdessä minun kanssani koko tuon ajan.

Rakastan miestäni,yhdessä olemme kokeneet paljon hyvää ja surua myös keskenmenon muodossa.

Hän on hyvä isä puoli tyttärelleni ja meillä menee hyvin.Epäilys kalvaa mieltäni,saankohan luottamusta enää koskaan takaisin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, voimia sinulle, petos on tosi raskasta kantaa petetyn osapuolen toimesta!

Toiseksi, ota itseäsi niskasta kiinni, ja lemppaa tuollainen ukko mahdollisimman kauas elämästäsi !!!!

Pieni mahdollisuus olisi ehkä ollut , jos petos olisi tapahtunut tosi kännipäissään, ja yhden yön lumossa, mutta minua karseaa tämä koko viikonlopun kestävä reissu, josta miehesi on täytynyt olla kyllä järjissäänkin osan aikaa, ja koko viikonlopun seksihurjastelut päälle, jolloin ei edes tiedä tulosta, vaikka miehesi pikkukakkonen voisi ilmestyä maailmaan 9 kuukauden kuluttua .

Ja sekin , että vielä viikko soiteltiin ja nähtiin . . . .

Älä ihmeessä alistu tähän tilanteeseen, ei parisuhde ole kunnossa, jos mies tekee tuollaista, enkä valitettavasti usko, että kerta olisi viimmeinen.

Nyt nainen, usko itseesi, ja elämääsi, ota omanarvontuntosi takaisin, ja ajattele itseäsi, omia tunteitasi, vaikka se sattuu, kun rakastat miestäsi, ei tämä mies ole rakkautesi arvoinen, ja sinä ansaitset paljon parempaa elämääsi, kuin tämän pettäjän.

Pystyisitkö OIKEASTI, luottamaan tähän ihmiseen enää , pystytkö nauttimaan enää samoista asioista tämän ihmisen kanssa, mieti tarkkaan näitä asioita, älä jää lapaseksi miehesi alle!

Rohkeutta, ja voimia sinulle !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan