Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Kolmannen kuumeilijat viikkoon 34

20.08.2007 |

UUSI VIIKKO UUDET KUJEET!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei ihmeempiä. Aika matelee, ens viikolla vasta pääsee testaamaan. Mahassa juilii kummasti.

Viola kp21/29-30

Vierailija
2/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat ovat sitten loppusuoralla, ylihuomenna pitäisi mennä takaisin töihin, ei voisi vähemmän kiinnostaa.

Onneksi suunnitelmissa on pikku-kolmonen, joten tietää että toivon mukaan tulevaisuudessa on muutakin kuin töissä oloa.

On se hyvä, että naisilla on tämä vaihtoehto jos työ alkaa ahdistaa!

Huomenna labraan, otetaan kilpirauhasarvot. Mulla on vajaatoimintaa, mikä voi aiheuttaa keskenmenon jos lääkitys ei ole kohdallaan.

Ottavat samalla kaikki mahdolliset rasva- ja veriarvot, niin voi siltäkin osin aloittaa tositeolla lapsen tekoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kokenut myös tämän ehkäisykapseleiden poiston. Hitsi kun en muista nimimerkkiä... tuliko mitään oireita/ suurempia muutoksia oloon poiston jälkeen?

Mulla on joka päivä alavatsakipuja ja en nyt ole vielä rohkaistunut lääkäriin menemään jos nämä onkin ihan ' normaaleja' hormooniheittelyjä. menen kyllä pian jos jatkuvat, mutta kiinnostaa vain onko muilla ollut??

muutenkin mieli kyllä herkistyy nyt liian helposti. luulin että nämä hormoonisodat olisi ollut pahempia hormonaalisen ehkäisyn kanssa kun ilman....

plussia sitä toivoville toivotellen!

Vierailija
4/32 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinannut pino löytyä kun etsin 3-kuumeilijoita ;-)

Hormoneista sen verran että mulla ainakin hormonikierukan

poiston jälkeinen kuukausi meni ihan ' huuruissa' kaikki oli

sekaisin ja kroppa ihan ' outo' . Mutta nyt kaikki ok ja paino on

tosiaan lähtenyt pikku hiljaa laskuun. Mikä on erittäin hienoa.

Epäilin aikaisemminkin tuota kierukkaa ainakin osasyylliseksi

lihomiseen ja näin näytti olevan.

Mietin jo kovasti ovistestien ostamista, mutta en nyt sitten vielä

ostanut. Ovis pitäisi laskennallisesti olla huomenna, saas nähdä

nippaileeko silloin. Aika hyvin olen kuvitellut oviksen bongaavani.

72mama kp14/28, yk4

Vierailija
5/32 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olo on tyyni, mutta ei rauhallinen. Tekisi mieli testata muutaman päivän päästä. En kyllä uskalla ettei sitten tule turhaan pettymyksiä, joten parempi varmaan pinnistellä ensi viikkoon. Minulla ei ole aikaisemmissakaan raskauksissa ollut oireita alussa, joten en niitä nytkään odota. Millaisia oireita teillä oon ollut ennen testin tekemistä? Ja onko tällöin ollut monta päivää yli, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa?

Vierailija
6/32 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HannaMarika kyseli varhaisista raskausoireista.. Mulla alkoi kyllä melko aikaisin toisessa raskaudessa oireet. Mun kierto oli silloin n. 25-29 päivää ja siinä kp 21 alkoi nännit näyttää tummemmilta ja turvonneilta/isommilta. Sitä oiretta en ekasta raskaudesta muistakaan. Plussatestin tein kp 28 Aconin 10:llä. Sitä ennen muutamana päivänä oli oireita jo ollut noiden " nännioireiden" lisäksi jatkuva pissahätä, kova nälkä ja jano, rinnat kipeet, alaselkä välillä kipeä, mahaa " vihloi" ja vähän oli kuvottavaa oloa. Eli kyllähän noita oireita löytyi jos jonkinmoisia jo ennen testin tekoa. Ekasta raskaudesta muistan, että mua oli palellut aivan kauheesti jo ainakin viikon ajan ennen kuin tiesin olevani raskaana (oli yllätysraskaus), muita oireita en niin muistakaan ennen testin tekoa, kun en silloin tajunnut itseäni sen kummemmin tarkkailla =)

Muakaan ei kyllä yhtään kiinnostais mennä töihin ennen kolmatta lasta mutta pakkohan se olisi, kun ei rahat muuten riitä. Nythän meillä on siis se tilanne, että uutta isompaa asuntoa etsitään eikä olla " virallisesti" aloitettu kolmosen yritystä, mutta " ehkäisynä" on ollut keskeytetty yhdyntä jo jonkin aikaa eli kyllähän siinä tietoinen riski otetaan.. Olen kyllä tässä miettinyt, että pitäisikö alkaa taas syömään e-pillereitä edes muutama kuukausi niin ei aina tarvitisisi panikoida olenko raskaana vai en. Kun vielä en periaatteessa haluaisi olla. Ensi vuoden puolella voisi sitten alkaa tosissaan yrittää, ehkä ensi keväänä tai kesällä jos nyt sinne asti malttaa odottaa =) Laihtuakin pitäisi ennen uutta raskautta. Ei kylläkään paljon, olisin tyytyväinen jos saisin edes 3-4 kg pois mutta yllättävän vaikeaa on ollut!

Menkkoja tässä odottelen. Viime pinossahan kirjoitin kun mulla tuli haaleaa veristä vuotoa kp 24/25-30 ja ovis oli n. kp 17. Ettei vaan olisi ollut sitä kiinnittymisvuotoa!?! Sen jälkeen ei ole tullut mitään vuotoa ja nyt on kp 26. Mutta eiköhän ne menkat ala tässä viimeistään viikonloppuna. Mitään raskausoireita ei ole ollut..

Vierailija
7/32 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa hienoa, toivottavasti plussa vahvstuu ja pysyy. Onnea, ihanaa :)

vulpes

Vierailija
8/32 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI

Meillä eka lapsi sai tulla kun oli tullakseen, enkä varmaan edes silloin tiennyt että raskaaksi voi tulla vaan kerran kuussa ovulaation aikaan. Jälkeenpäin opin sanomaan, että tärppäsi tokasta kierrosta (tai ekasta, yritys voitiin aloittaa edellisen ovisvaiheen jälkeen)

Tokan kohdalla olin jo tietoinen, mutta helposti pystyin olemaan ajattelematta asiaa.

Kolmas lapsi taitaa olla meillä eka joka tehdään. Jos ei nyt kellon kanssa niin kuitenkin... Vähän kyllä hirvittää, viekö moinen laskennallisuus seksistä terän. 2 lapsen ja 2 uran perheessä vaan ei sitä seksiä enää luonnostaan oo joka toinen päivä, niin pitänee vähän kalenterin kanssa auttaa tilannetta.

Mutta kysymykseen. Tarkkailinpa nyt sitten ovisoireita. Kävi vaan niin, että selä ovislima (ääk mikä sana) oli 6 päivää aiemmin kuin sellainen nippailu alavatsassa.

Kumpi mahtaa olla " oikea" oire. En tiedä voiko sitä tieteellisesti sanoa, mutta teillä on varmaan omakohtasta kokemusta.

Ovistikkuja en vielä oo ajatellut hankkia, mutta varmaan nekin 3 kierron jälkeen yrityksen aloituksesta.

Meillä on sama tilanne kun teillä Anika80, keskeytetyllä mennään. Ollaan aina oltu tosi tarkkoja ehkäisystä, joten se kertoo miehen siirtyvän yritystä kohti pikku hiljaa kun " riski" on olemassa.

Tosin nyt kun itselle kolmonen olis jo tervetullut, kouluaikaisen valistuksen opit siitä, että keskeytetyssä yhdynnässä joku siittiö voi karata etukäteen ja raskauttaa tuntuu vähän liioittelulta.

Joku muukin sitä pohti, miten väärin on kun joku tulee vahingossa raskaaksi ja toinen ei yrittämälläkään.

Tulipa paljon tarinaa

yrityksen aloittamista odotellessa,

vulpes

Vierailija
9/32 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuumeilija on maansa myyneenä ja ihan maassa, vaikka tuskin mitään maatakaatavaa on tapahtunut.

Olin pari viikkoa sitten gynellä siinä kierukan poistossa, otti samalla papan. Tänään tuli resepti ja tulos, se terveysluokka(oliko se se oli ok ja puhtausluokka 2, eli oli emätintulehdus, kamala sanakin. Tulee ihan tunne, että olen joku huoleton lähiökuppilan kerttu joka on vähän huolimaton ja jakelee kalleuksiaan kaikille. Eihän kyse ole mistään sp.-taudista tai muusta, mutta inhottaa. kaikki raskautumishaaveet voi kait unohtaa ennen kuin nuo puikot on tehonneet. Masentaa niin perhanasti.

Tarttee sitten kait ostaa niitä ovis testejä, ei sitä jaksa jatkuvasti " turhaan" olla pupuilemassakaan.

Tällästä täällä..

Vierailija
10/32 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin todettiin emätintulehdus kun yritettiin ekaa lastamme. Hoidoksi sain myös jotkut emätinpuikot. Kuuri aloitettiin heti menkkojen jälkeen ja samaisesta kierrosta tärppäsi, joten toivoa on sinullakin!!!

Gyne kyllä sanoi ettei tulehdus ole este raskaudelle mutta vaikeuttaa sitä, sillä se henkentää siimahäntien menoa.

Vierailija
11/32 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tässä väsään viestiä. Olen edelleen töissä ja kiire on.

Täti saapui tänne ajallaan, kierto taas tasan 24 pv, eli samoissa on kuin ennen keskenmenoa. Eli uutta putkeen! En ole pettynyt.

Plussatuulia kaikille +++, varsinkin jännääjille..

Viestittelen lisää, kun enemmän aikaa.

vuma, yk 2, kp 3/24

Vierailija
12/32 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sellainen fiilis että menkat alkaa muutaman päivän päästä vaikka on vasta kp 23. Mahassa juilii siihen malliin ja päätä särkee.

Itsekin saan tällä viikolla papan tulokset, toivottavasti kaikki on ok.

Esittelypinoon oli tullut uusia, tulkaahan esittäytymään.

Viola kp 23/29-30

Vierailija
13/32 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Liityin joukkoonne viime viikolla mutta nyt näyttä siltä että voin lopettaa kuumeilun ja alkaa odottaa. Tänä aamuna tuli testissä selkeä viiva - eli plussa!

Hanna Marikalle jäi joku kysymys vastaamatta tuohon esittelypinoon joten laitan tähän. Fiilikset siis ok mutta en tahdo oikein uskoa tämän todeksi. Molemmat aiemmat lapset ovat saaneet alunsa heti ensimmäisestä kierrosta ja nyt näyttä siltä että myös tämä kolmas! Siirryn nyt siis tuonne odotuksen puolelle huhtihippusiin - toivottavasti saan joku tästäkin porukasta mukaan sinne! Eli plussatuulia teille muille piinailijoille!

Vierailija
14/32 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös tuntuu, että tätä kolmatta vasta oikeen tekemällä tehdään ja kovasti odotetaan (on kaksi edellistäkin olleet kovasti haluttuja).. Johtuu varmaan siitä, että 2 edellistä on saaneet alkunsa ekasta ja tokasta kierrosta eli sitä kuumeilua ja raskaustestien tulosten jännittämistä ei ole ehtinyt edellisten kohdalla paljoa olla.

Tätä kolmatta jo yritettiin varsinaisesti vajaa vuosi sitten.. siitä oli tuloksena kohdunulkoinen, joka tiesi 2-3 kk karenssin koko yrittämiselle. Nyt sitten vähän ollaan touhuiltu pitkin kesää ilman ehkäisyä (hieman kartellen mahdollista ovulaatiota) ja varsinainen yritys aloitettiin tässä meneillään olevassa kierrossa. Kova vauvakuume on jo siis ollut kohta vuoden ja nyt kun mahdollisuudet ovat parantuneet raskaanaolemiselle niin jännityskin kasvaa. Ei tosiaan malttais odottaa vielä reilua viikkoa (joko menkat tulee tai saa tehä testin)!! Ja kun joltain keskustelupalstalta luin raskaudenensioireista niin jos jonkinmoista oiretta mukamas itsestänikin löydän! Mut yritän ajatella itseäni vaan vainoharhaiseksi.. eipähän ole niin iso pettymys sitten jos kuukautiset alkaakin..(on se kuitenki). Kiertokin on ollu kaikenlisäks epäsäännöllinen, eli tuo lisä haastetta sekin...

Plussaonnea!

T: Milia

Vierailija
15/32 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhia miten on viikon alku hujahtanut!!

Tätiä ei ole vielä tänne osoitteeseen näkynyt! Kp taitaa olla jo lähempänä 40:tä. Huomenna pitäisi postissa tulla testejä, joten täytynee tehdä.

Kauhia kiire pakkaa.

Auts pikku mies pistelee postia...

-E-

16/32 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vielä uskoa tätä todeksi itsekään. Mulla diagnosoitiin PCO kesällä 2004 ja nyt kolmonen on saanut tulla jo muutaman kuukauden ajan mutta eihän se tuttuun tapaan tärpännyt heti. Tässä kierrossa tikuttelin taas ja bongasin oviksenkin. N. viikko oviksen jälkeen alkoi kuvottava olo, mutta en testannut kuitenkaan vielä, koska joskus kuvottava olo tulee myös ennen menkkoja, kuten migreenikin. Ja kierto on ollut tosi epäsäännöllinen. Testasin nyt kuitenkin kun oviksesta oli mennyt reilu kaksi viikkoa ja testasin plussan! No, kuvottavaa oloa kesti sen jälkeen kaksi päivää kunnes se loppui, mutta sain sitten hiivatulehduksen! Aikaisemmissa raskauksissa huonovointisuus on alkanut vasta n. kolme viikkoa testin tekemisen jälkeen ja kestänyt sinne n. 12 vkolle asti, nyt se tuli heti ja loppui ihan yht`äkkiä?! Mitään muita oireita ei ole ollut eikä ole vieläkään, mutta ei ole menkatkaan alkaneet. En jaksa hermostua, odotan vielä kaks viikkoo ekaan neuvolakäyntiin ja siitäkin sitten varmaan viikon vielä ennen ku pääsen ultraan tarkistamaan mikä on tilanne.

Että tällainen tilanne täällä meillä!

Vierailija
17/32 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea annika1973 ja opp!

Voi kun minäkin pääsisin jo odottajiin.

Viola -onnesta soikeena ja kateudesta vihreenä ;)

Vierailija
18/32 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään posti toi siis niitä testejä ja tupla viivat siihen tuli!!

Raskaana siis ollaan ja aivan sekaisin! Olo on harvinaisen tyhmä! Nyt pitää vähän arpoa että milloin laskettuaika olisi, kun plussa tuli näin myöhäisessä vaiheessa. Ja ennen kaikkea jännätä että pysyykö tämä vauva mukana, loppuun asti.

-E-

Vierailija
19/32 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, nyt on plussatuuli tosiaan puhaltanut.

Nauttikaahan kaikki ihanista tunnelmista :)

T.vulpes, itse kolmatta toivova mutta mies ei vielä täysin varma

Vierailija
20/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut Annika1973, opp ja Emma04! Tarrasukkia matkaan, ja toivotaan että kyytiläiset pysyy matkassa!

Tervetuloa uusille!

Mä oonkin muuten ihan pihalla taas, mitä täällä on tapahtunut. Olin viime viikonlopun reissussa ja tää viikko on ollut ihan hullu työviikko. Tänään varmaan (toivottavasti) rauhoittuisi. Kotonakin on kaikkea ulkohommaa vielä kun on ollut hyviä kelejä. Menkat jatkuu ihmeen runsaina, vaikka tänään menossa jo 6. päivä. Normaalisti olis jo loppunut, mutta viimeks kesti 8 pv. Mutta eiköhän tämä tästä.

vuma kp 6/24