Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

brio kombi yhdistelmien rataosan valjaat, auttakaa!

19.08.2007 |

eli meillä on brion yhdistelmät ja nyt kun yritettiin laittaa rataosaan valjaat kiinni niin en löytänyt mistään niitä stoppareita, jotka tulevat kankaiden taakse, että valjaat pysyy paikallaan... missä ne stopparit on tullut uusia vaunuja ostettaessa? onko olleet jossain erillisessä pussissa vai missä? meiltä niitä ei löydy mistään...

toivottavasti joku ymmärsi sepustuksen ja muistaisi mistä ne löytyis...jos itsekin kuitenkin ne löytäis tai voiko olla,että ei olla edes saatu niitä...nyt valjaat nippusiteillä kiinni, tosi hienoa :o)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt käynyt tarkistamassa onko haarahihnassa stoppari, mutta jos on niin kiinnitetään samalla tavalla kuin selkänojan hihnat. Stopparit on ne suorakaiteen muotoiset (lovi keskellä) muovirinkulat hihnan päässä ja meillä ne oli kiinni hihnassa kun ostimme vaunut. Itse asiassa niiden irrottaminen kiinnittämistä varten oli ekalla kerralla aika hankalaa, mutta onnistui kuitenkin. Eivätpähän sitten voi luiskahtaa irti kun hihnat on kiinnitetty.

Sitä muovirinkulaa ei voi pujottaa hihnarakosten läpi (tietenkään, kun se EI SAA mennä siitä läpi) kuten minä ensin yritin tehdä.

Hihnat saa paikalleen siten, että rinkula pujotetaan irti hihnasta, jonka jälkeen hihna työnnetään kankaan ja selkänojan rakosesta selkänojan toiselle puolelle, minkä jälkeen rinkula laitetaan takaisin, siellä taustapuolella.

Lantiohihnojen soljet kiinnitetään sivussa oleviin metallilenkkeihin mutta se ei kai ollutkaan ongelma.

Mun mielestä ne selkänojan hihnat on kyllä aina ollut jotenkin kummalliset lapsen istumisen kannalta. Esikoisen kanssa ne jäikin kokonaan käyttämättä, kun ei se lapsi siihen selkänojaan nojaten istunut, vaan edempänä lähellä kaarta. Nyt kakkosen vaunuissa hihnat on kyllä kiinnitetty, tosin vielä ei käytetty. Saa nähdä otanko ne kokonaan irti ja käytän vain lantiohihnoja...

Toivottavasti sait apua näistä neuvoista.

Vierailija
2/4 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei meillä kyllä ollut stopparit valjaissa kiinni, voikohan olla, että me ei olla saatu niitä lainkaan ?!

sivuremmit on koukuissa kiinni niin kuin kuuluukin :o) ja haararemmiin olis kanssa tarvittu stoppari...

no nyt ne on ainakin kiinni..nippusiteillä :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaremmeissä laillisia stoppareita, joten kehitin itte eli laitoin 3 tulitikkua poikittain remmien läpi et ne ei pääse tulemaan läpi. Mulla kans meni jonkun aikaa ko ihmettelin et misk aina remmit tulee läpi selkänojan. Sit yritin tulkita melko epäselviä ohjeita ja huomasit et stopparit on ihan erinäköset ku ohjeessa, joten piti sovaltaa.

Vierailija
4/4 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2006 ja stopparit oli valjaissa kiinni. Luulisi että stopparit saisi vaunut myyneestä liikkeestä, jos puuttuivat. Täytyyhän valjaat saada kiinni, ilman että joutuu itse rakentelemaan lisäosia.