Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aikuinen olet? http: //cgi. mtv3. fi/helmi/testikone/flash. shtml?32

Vierailija
19.08.2007 |

Minä: Vastuullinen aikuinen

Onneksi olkoon, olet aikuinen! Ymmärrät ikäsi tuoman vastuun ja sinulla ei ole vaikuksia suunnitella elämääsi, pyörittää perhettä tai ottaa suurta lainaa. Olet luotettava, ja ystäväsi tietävät sen. Kanssasi on helppo keskustella, mutta turhaa rempseyttä sinusta ei löydy. Rentoudu ja ota löysemmin rantein!

Kyllä aikuinenkin saa hullutella; ei elämä ole pelkkää työntekoa ja suunniteltuja perhelounaita!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Lapsi ( 40v)

Ja oikeassa elämässä olen hyvin vastuullinen vaikka tuo testi toisin väittää :)

Vierailija
2/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, ikä 38 v..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet aikuinen! Ymmärrät ikäsi tuoman vastuun ja sinulla ei ole vaikuksia suunnitella elämääsi, pyörittää perhettä tai ottaa suurta lainaa. Olet luotettava, ja ystäväsi tietävät sen. Kanssasi on helppo keskustella, mutta turhaa rempseyttä sinusta ei löydy. Rentoudu ja ota löysemmin rantein!

Kyllä aikuinenkin saa hullutella; ei elämä ole pelkkää työntekoa ja suunniteltuja perhelounaita!

aika paska testi

Vierailija
4/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysymyksessä kolme, eikä yksikään vastausvaihtoehto ole ollut vielä minulle sopiva...

... ei juma, jo kysymys 7 eikä vieläkään ole ollut elämääni sopivia vaihtoehtoja...

... oho, kysymys 8:ssa oli sentään yksi suunnilleen siedettävä kampausvaihtoehto...

...ja kympissä sopii ihan kaikki, käytän nettiä ihan joka asiaan, mutta täytyy valita vain YKSI.

Ei voi olla totta. :D

Vierailija
5/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kenties aikuistunut, muttet onneksi liikaa! Ymmärrät, ettei elämä ole niin vakava asia, ja uskallat pitää hauskaa. Sinulla on ystäviä, jotka seisovat aina takanasi; tuntemattomia rempseä tyylisi voi joskus hirvittää, eikä sinulla ole asiaa hienostopiirehin. Toisaalta, miksi haluaisitkaan sinne, sinullahan on hauskaa juuri nyt!

Jos oletkin seniori, niin iloinen seniori!"

Olen 27v. Mutta osa kysymyksistä oli sellaisia joihin ei ollut mun tyylistä vastausta, esim toi autojuttu, ei mulla ole edes ajokorttia, mutta vastasin aina kuitenkin sen joka olisi seuraavaksi oikein tai jos se ajokortti/auto olisi niin mitä tekisin ruuhkassa (se oli se niskajumppa :)).

Toisaalta aika hyvin oli mun elämästä toi tulos :)

Vierailija
6/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras nuoruuden kukoistus lienee edelleen meneillään. Elät kovaa ja korkealta, kaikki eivät ymmärrä tyyliäsi, mutta ystäviltäsi saat ihailua - yhdessä teette muistoja, joita on hauska kerrata loppuelämän ajan!

Nautit ihmisten hätkähdyttämisestä, mutta toisinaan käytöksessäsi on murrosiän tyyppistä uhmaa. Uskot vakaasti omaan tyyliisi; ole toki rohkeasti avoimempi! Voit hätistää räiskynnälläsi loitommalle myös ihmisiä, jotka ovat oikeasti todela hyviä tyyppejä.

Ei kyllä ihan pidä paikkaansa, mutta kyssien vaihtoehdot olivat ihan surkeita:

Kuka tekee ruokasi - eikä vaihtoehdoista löydy että mies

Kuka siivoaa - edelleenkään ei löydy että mies ja minä vaihdellen kenen on ihan pakko ja lapset kyllä myös mutta emme kyllä " siivoa yhdessä perheenä joka lauantai" koska kun yhteistä aikaa on, on paljon kivempi tehdä jotain muuta kuin siivota.

Samoin kaikki muut kysmykset, eihän niistä löydä yhtään hyvää vaihtoehtoa. Ainoastaan Lippupalvelun lahjakortin voisin mielelläni ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi