Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kumma on kun näläntunne ei lähde millään pois

Vierailija
18.08.2007 |

Pari päivää ollut jo aivan ihme tunne vatsassa kokoajan, sellainen mikä on kun on aivan jumalaton nälkä, vaikka syön niin se ei lähde pois, joten en tiedä koska on oikeasti nälkä. Mitä tämä voi olla? Vatsakatarri? Tms? Todella ilkeä tunne, välillä ei ole niin paha mutta nytkin on aivan kamala " nälkä" vaikka just kävin samaan ongelmaan syömässä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut seksiäkään ties koska viimeksi, maaliskuussa muistaakseni, muita ehdotuksia?

Vierailija
2/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee itsellesi 4 munan munakas ja tule kertomaan kuin kävi, vieläkö nälkä vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten proteiiniakin olen saanut. Luulisi että jos vatsa on täynnä ruokaa, siis mitä vain niin tällaista tunnetta ei ole. Vähän närästyksen tunne mutta ei kuitenkaan ole sitä.

Vierailija
4/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo huomenna aamulla pari lasia vettä, syö aamupala vasta 11 aikaan ja yritä kestää näläntunnetta, viikossa menee ohi ;)

Vierailija
5/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on kyllä niin kauan aikaa kun olen viimeisen kupin juonut. Ennen viestin aloitusta söin 2 lihapiirakkaa ja yhden makkaran. Päivällä söin pihviä ja muussia, että olen kyllä syönyt. Nyt tuntuu vatsassa kuin en olisi syönyt koko päivänä mitään

Vierailija
6/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös se, että syö liikaa, tekee näläntunteen.

Tiedän itse, kun syön vähän, ja olen toiminut isosena rippileirillä, ja siellä muuten syödään paljon. Vaikka söi paljon, heti ruoan jälkeen oli nälkä, joten oli pakko joka päivä syödä karkkia, limsaa ja sipsiä. Siihen kierteeseen jäin helposti :/

Yritä vain syödä vähemmän, kyllä se siitä sitten ajallaan..

Vierailija
7/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen liikaa syönyt. Eilenkin söin aika vähän ja tänään taas paljon. Pitää varmaan mennä lääkäriin hassun vaivani takia. Voiko vatsakatarri tehdä tällaista? Joskus minulla on ollut se mutten muista kuin sen että sattui aina syömisen jälkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän