Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tormanneet sadisteihin hoitoalalla? Sarjamurhaajat taitavat olla harvassa mutta enta muulla tavalla tahallisen ilkeita tms?

Vierailija
18.08.2007 |

Millaisia ovat olleet, mistä epäasiallisuudesta olette epäilleet, mikä pahinta mitä olet kokenut tai kuullut? Tahallista satuttamista hoitotilanteissa, epikriisinaljailua tms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen, porasi hampaan ilman puudutusta, vaikka sitä oli pyydetty/vaadittu.

Kaiken lisäksi laittoi vielä väliaikaisen paikan (liuennut jo pois), eli kaikki kipu oli siis turhaa.

Tästä on nyt seurannut mulle lähes kymmenen vuoden pelko, en ole uskaltanut sen jälkeen käydä hammaslääkärissä.

Vierailija
2/5 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään hammashoitajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ketään satuta, mutta hänen käytöksensä on välillä törkeää. Alkoholisteihin erityisesti suhtautuu epäasiallisesti.

Vierailija
4/5 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun hampaiden ulkonäköä (!!!) kun valitin hänelle että hän oli hoitanut minua huonosti koska ei ollut havainnut ientulehdusta.

En itse tineeyt että minulla on tulhedus, mutta kävin toisella lääkärillä ja hän snaoi että onpa sulla paha ientulehdus ja siitä alkoi kova hoitaminen jolla se saatiin kuntoon.

Mutta minulla on itseasiassa erittäin hyvä hammasluusto ja kaunii valkoiset hampaat joten sellaseen vittuiluun ei olisi olluta aihetta.

Mutta minä vaihdoin heti hammaslääkäriä.

Vierailija
5/5 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuljasi ja yritti sitä piikkiä laittaan varmaan yli 20 kertaa. Sitten lopulta kutsui anestesialääkärin, joka sen täräytti saman tien paikalleen. Mulla oli käsi valtavilla mustelmilla ja ruhjeilla 3 kk :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän