Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua vastatkaa pian!

18.08.2007 |

Mulla rv 8+5 ja viime viikolla oli yhdellä päivällä ruskehtavaa vuotoa wc:ssä käydessä no se meni äkkiä ohi mutta tänään ollut sama juttu aamusta asti. Siis ruskehtavaa vuotoa ja vain wc:ssä käydessä tulee paperiin kun pyyhkii! Onko muilla ollut samanlaista ja kuinka on käynyt?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista vuotoa muutamana kertana rv 10 vaiheilla,vuoto muutui molemmilla kerroilla ruskeasta helakanpunaiseksi.kyllä olin huolissani ja kävin molempina kertoina äpolilla tarkistettavana,kaikki hyvin.en oikein muista mitä sanoivat vuodon syyksi,tais olla jotain " kalvojen liittymäkohtien plaa plaa" -juttuja :) toivottavasti Sullakin on kaikki hyvin!tsemppiä!

m@muli

Vierailija
2/4 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessani terveydenhoitaja rauhoitteli minua tuon tuhrun suhteen juuri noilla sanoilla.

Oma kokemukseni ei kuitenkaan ollut hyvä, vaan rv 12 vuoto muuttui punaiseksi ja runsastui. Raskaus valitettavasti todettiin tuulimunaksi.

Älä kuitenkaan missään nimessä heitä vielä toivoasi! Ultra voisi rauhoittaa mieltäsi. Toivottavasti sinun kohdallasi kyseessä on tuo hyvin tavallinen harmiton vuoto! Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tilannetta kannattaa seurata.. itselläni oli tuota vaivaa myös tässä raskaudessa alkuun.. Tietysti asia mietityttää, mutta jos vuoto ei ole kirkasta, mielestäni ei syytä huoleen..

Vierailija
4/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki hyvin.

Laskeppas olisiko ollut normaalisti menkkojen aika? Ekassa raskaudesssa minulla oli alkuviikoilla hieman tuhruvuotoa juuri oletettujen menkkojen aikaan.

T. Pullava

rv 12+5