*** TOUKOTUHISIJAT vko 33 la-su ***
Tässä to-pe -ketju:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11034998&p=&mpage=1&tmode…
Kommentit (16)
Pahoittelut tädäälle negasta, mut jos se siitä vie plussaks muuttuis, kun kuitenkin kiertopäiviä vielä jäljellä ennen tätiä.
Mäkin oon ostanut kaappiin jo r-testin ja arvatkaapa vaan pystynkö odottaan perjantaihin ennenkuin testaan.. en. No voiskohan joku mua tsempata, et jaksaisin sinne asti odottaa..
Oiskohan ollu tupajumi joka aikoi samana päivänä testata?
Ei kait muuta kuin ++++++++ ja ihanaa viikonlopun jatkoa!
Nyt ulkoilemaan, hieno ilma vaikka tuuleekin :)
Emmuli kp 21/26-30
Rinnat ei ole YHTÄÄN kipeät, eikä muutenkaan ole mitään raskauteen viittaavaa. EHkä ensi kuussa sitten... Mut ei tää lannista, kyllä mulla on usko korkealla, että joskus tärppää. =)
Tytteli-83 kp 23/30-35
Kokeilin tänään ovistestiä, kun eilen tuli limoja (greippimehun ansiosta kai) ja tuntu ovikselta, ja lh-huippuahan se näytti. Nyt selvisin yhdellä ovistestillä, kun viime kierrossa tein vajaa kymmenen;)
Tosin nyt lh-huippu tuli päivää aikaisemmin kuin viime kierrossa.
Nyt siis pitäisi heilutella peittoja, mutta ei millään jaksaisi...ollaan kyllä eilen ja toissapäivänä heiluteltu..Mulla on sellainen olo, että nyt pitäisi heti toimia, mutta kaippa sitä ehtisi illallakin....on vähän krapula;)
Korallille onnittelut painonpudotuksesta. Itselläni on sama projekti menossa. Sulla lähti paljon painoa, mutta sille on ihan luonnollinen selitys. kun alkaa laihduttamaan, niin ensin se paino tippii nopeaa, kun nesteet lähtee (ja olo on ihana, kun hiilihydraattipöhötys on poissa). Sittenhän se tasaantuu..
Työt pitää kyllä sopivasti ajatukset pois vauvakuumeesta. oon ihan sekaisin koko ajan, mikä kiertopäivä on menossa.Joko sieltä jo jollakin plussaa tulisi..se antaisi toivoa itsellekin:)
kp 12/ enint. 28 yk 2
Harmillista, tädää, mutta eihän tuo vielä voi olla ihan varma? Kannattaa varmaan testata myöhemmin, jos tätiä ei ala näkyä?
Aika turha toivo oli olla ajattelematta viikonlopun aikana vauva-asiaa, ei paljon muuta ole mielessä pyörinytkään ;) Vielä ei tätiä näy, mutta pientä mahakipua esiintyy ja kauhea kramppikin tuli äsken alavatsaan... Taitaa tulla ne menkat :S
No, testi kehiin maanantaina, jos eivät alakaan.
ihan uskomaton kiukku päällä... Kaikki harmittaa ja sapetta...
Kysyn nyt teiltä viisaammilta, kannattaako pupuilla niin paljon kuin mahdollista, vai pidättäytyä joka toinen päivä linjassa...
Itse kuvittelisin, että jos simpat lähtee monta kertaa päivässä, niin niiden tekeminenkin nopeutuu, mutta huonontuuko laatu...
Ja ovistestejä kun aloitan tekemään niin, kun/jos plussa tulee niin sen jälkeen sitten mahdollisimman nopeasti peittoja heiluttamaan, vai mahdollisimman usein, vai???
Jäädään odottelemaan ensimmäisiä plussauutisia, eikös niitä kohta saattaisi tulla
seppäskä
6/27-35 yk3
...kyllä se nega voi vielä hyvinkin muuttua plussaksi, ainahan on toivoa ennen tädin tuloa. Tsempit myös poltsille ja muille piinaville. *bb* :)
Täällä vielä pitäis tosiaan jaksaa sinnetellä ensi perjaitaihin asti, jolloin meinasin testailla. Kiva kun aineski Emmuli jännäilet samana päivänä. Mulla täsmälleen sama tilanne, eli testi(t) polttelee jo tuolla kaapissa(vielä niitä herkimpiä tais olla). Yritetään tsempata toinen toistamme, ettei vielä sorruta testaamaan liian aikasin, negan ja pahan mielenhän siitä vaan sais. Kyllä alkaa jo jännittää ihan liikaakin, turhaan yrittää itseään hillitä ja mukamas varautua pahimpaan.
Eli ei tänne suunnalle mitään ihmeempiä vielä kuulu. Täällä taas varmaan harva se hetki aineskin taustailen ja kovasti sitä ensimmäistä tuhisijoiden plussaa odottelen. Se kyllä sytyttäis toivon kipinän meissä muissakin.
Mukavaa viikonloppua kaikille. Pitkää pinnaa kierron alussa oleville ja toivottavasti saadaan pian paljon ++++++
-tupajumi kp22/28-32
moips vaan kaikille ja eihän menetetä toivoa vielä..niin kauan tosiaan kun se punainentäti pysyy loitolla on TOIVOA =) juu mä tässä oon pohdiskellu kans et koska testais, polttelee mullakin tuo testi tuolla kaapissa..mutta sitkeesti vaan oon koittanu ajatella et vasta keskiviikko torstai sektorilla voisin testata ellei se kurja täti oo pyyhältäny sitä ennen kylään.. niin täällä nyt menos kp23 ja kierto noin 24-28 ja yk1 nuvaring renkaan jäljiltä et toi kiertohan voi olla mitävaan..jännät ajat tosiaan on monilla käsillä..toivotaan meille kaikille ihan supermahtavaa plussa aaltoa!!! Odotuksen odottajan aika on pitkä....kunpa sitä malttia ois jossai myytävänä..ostaisin kyllä heti=)
Neppiksen kanssa meen samoissa, eilen ovisplussa niin tavallisella ovistestillä kuin Personamonitorillakin. Eilen aamulla tuli touhuttua, mut tänään poitsu herätti yöllä ja sit nousi vielä kello 6 ylös, joten aamutouhut jäi. Onneksi nukkuu vielä päikkäreitä, joten täytyy peuhata silloin sitten. Varsin spontaania siis, eh eh...
Liekö johtuvan laihdutuksesta, mutta ovislimat olleet kyllä nyt aika vähissä. No, toivottavasti niitä on kuitenkin tarpeeksi.
_tädää_: toivottavasti vielä muuttuu plussaksi testi.
seppäskä: ovis on usein ovisplussaa seuraavana päivänä, joten ovisplussan saatuaan kannattaa sinä päivänä jo peuhata ja tietty seuraavanakin. Eikä mikään estä vielä varmistelemasta vielä sitä seuraavanakin, jos paukkuja riittää :) Ja oikeastaan ihanteellista olis, jos olis peuhannu jo ovisplussaa edeltävänäkin päivänä :) Mutta kuten sanottua, on sitä moni raskaaksi tullu yhdestä kerrastakin. Ei kannata tehdä ihan pakkopullaa koko jutusta, oman jaksamisen ja haluamisen mukaan vaan, suosittelen.
Jostain luin, että jos simpat ovat valmiiksi huonolaatuisia, niin sitten ehkä joka toinen päivä olis parempi. Jos taas sperma on ihan ok, niin kyllä sitä voi joka päiväkin touhata. Mutta tästäkin on eri mielipiteitä.
Poltsille tsemppiä, toivottavasti ei täti vielä ole yllättänyt ja huominen testi toisi kaivatun tuloksen!
Koralli73 kp 13/25-30 dpo 0? yk14
http://koralli.page.tl/
Onpas ollut kiireinen viikonloppu. Hyvä vaan niin ei ole niin paljon ehtinyt miettimään vauvajuttuja. Nyt menossa kp 26/27-28 ja tiukasti olen pitänyt näpit erossa testistä, vaikka ostin sen jo perjantaina. Olen niin malttamaton, että tuntuu ku tää ois joku itsehillintä testi. Mutta huomenna aamulla ennen töihin menoa annan itselleni luvan testata. Olen koko maanantain menossa, mutta ilmoittelen teille sitten ma illalla miten kävi. Jännittää ihan pirusti!! Mulla on välillä ollut vatsa löysällä ku ajattelen asiaa. Viime kuun negatiivinen testi on vielä tuoreessa muistissa ja se oli niin murskaavaa. Nyt mulla on semmoinen fiilis, että voisin olla raskaana, mutta näitä fiiliksiä nyt tulee ja menee. Toivotaan parasta!
Ja Tädäälle vielä pahoittelut negasta, mutta toivoa vielä on ennen tätiä!
Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
Maria7
kp 26/27-28, 2 yk
Eilen piti tehdä yksi testi kun otin muutaman siiderin. Negatiivinen se oli, mutta tänään kun katsoin testiä, niin siinä oli erittäin haalea viiva. Siis tosi haalea. Mut silloin kun tein esikoisen aikaan aika monta negatestiä, niin IKINÄ niihin ei tullut missään vaiheessa minkäänlaista viivaa.
Vaikka miun rinnat ei ole kipeät, niin huomasin, että ne on tosi kylmänarat, samalla tavalla kuin imettäessä. Lisäksi kun puristin rinnan päätä, niin sieltä tuli ihan suihkaus maitoa. Yleensä tulee vaan pisara. Yllätyin ihan. Eli voi olla, että oon raskaana ja rinnat rupes taas aktivoitumaan imetykselle.
Lisäks jomottaa vatsaa koko ajan, sen muistan olleen esikoisenkin aikaan. Hitsi kun jännittää. Vähän nyt harmittaa se eilinen juominen, mutta eipä tuosta taida olla vielä haittaa. Kyllä se luonto hoitaa, että alkio on turvassa ainakin siihen asti, että äiti tajuaa olevansa raskaana (mikä lienee just silloin kun menkat jää pois).
Huomen aamuna pitää taas tehdä testi, kp tosin vasta 25, mutta jospa siellä jo haamu näkyisi jos on näkyäkseen.
Seksiä tosiaan voi harrastaa joka päivä jos vaan haluja on. Jostain luin, että se ei kuitenkaan lisää raskaaksi tulon mahdollisuutta, koska silloin yhdessä latingissa on aina vähemmän siittiöitä. Meillä ainakin oli huomattavasti stressittömämpää kun sekstailtiin 2-3 päivän välein, sekin tuntui näin lapsiperheessä aika paljolta... ;)
Tytteli-83 kp 24
En malttanut odottaa huomiseen, testasin. Nega tuli :(
Raskausoireita olisi vaikka muille jakaa, eikä tätioireet ole ollenkaan tyypillisiä. Ei auta muu kuin odottaa - joko tätiä tai uudelleentestausta myöhemmin.... Ei pitäisi hätiköidä :S
Poltsi, kp 31/29-35, yk 1
Negaa edelleenkin täällä suunnalla:( Testasin eilen aamulla apteekin omalla, ja nega sieltä tosiaan taas tuli. Oon tässä tutkinut omaa päiväkirjaani ja yrittänyt selvittää koska ovis olisi mahdollisesti ollut ja koska testi voisi näyttää plussaa jos on näyttääkseen. Mutta enpä oikein tiedä missä mennään, lämpöjen mukaan ovis oli kp 13, mutta nyt on jo kp 27, eikä testi näyttänyt mitään, eikä menkoistakaan ole mitään tietoa. Ja lievää pahoinvointia on ollut muutamana päivänä, ja muitakin oireita jotka voisi viitata raskauteen, mutta enpä tosiaan tiedä. Sen havaitsin, että kp 17 ja 18 tuli hieman veristä limaa, eli mistäköhän se kertoo? Voiko ovis aiheuttaa jotain vuotoja? Jos joku osaa valaista minua, niin kiitos jo etukäteen vastauksista! Nyt ei auta muuta kuin odotella, ja ens viikonloppuna taas testailla, jos menkat ei ole alkanut!
bambiino yk 1, kp 27/28?
Täällä on ilmeisisti päästy jo testailemaankin. Harmi, ettei plussia näy, mutta malttia vaan, eipä kellään taida vielä menkat olla myöhässäkään, että toivotaan, että olis ollu vaan liian aikasta testailua, ja tulokset muuttuu. Plussasäteitä kaikille!
Täällä on vauva-ajatukset näin viikonlopuks jätetty ihan kokonaan, mitenköhän se onkin onnistunu :S No, oltiin reissussa, ja muut mietteet. Paitsi tänään nyt vähän pupuillessa tuli mieleen, kun alkaa se oviskin lähestyä :)
Tänne tipahdin kun täti tänään yllätti... Sain kaksi mahdollisuutta ensin kuumeilla huhtihippusissa mutta ei kumpanakaan tärpännyt niin tänne sitten tulin. En vielä lukenut teidän kirjoituksia mutta kovasti plussasäteitä kaikille!
Helmeeee kp1/24-32 yk4
...ei kannata vielä menettää toivoaan, kuitenkin senverran aikaista on, ettei välttämättä ole vielä tarpeeksi pissassa hCG hormonia plussaa näyttämään. Toivottavasti parin päivän päästä jo testaatte kaikki kaksi viivaa ; ) Tytteli-83: jännä toi roskishaamu, mulle ei kans koskaan ole vastaavanlaista tullu, toivottavasti lupailee hyvää!!!!
Bambiino: Toi verensekainen limainen vuoto vois olla myös kiinnittymisvuotoa. Korjatkaa jos olen väärässä, mut eikös se ollu niin, että hedelmöittyneellä munasolulla kestää n. 4-8vrk aikaa kulkeutua kohtuun, jonne se sitten kiinnittyy ja kiinnittyessään se rikkoo pieniä verisuonia, josta voi aiheutua tuota vuotoa(?). Mutta toivon, että se olisi juuri tuota kiinnittymisvuotoa sinulla ollut.
Maria7: Koeta saada unta jännitykseltä. Kovasti plussaONNEA ja tulehan pikaisesti kertomaan uutiset tänne meillekin : )
Hyvää yötä piinasiskot!
tupis 23/28-32
Mutta näytti negaa. :( Alan henkisesti varautumaan tädin tuloon. Nyt siis menossa mulla kp 28/32. Mieltä tuo tietenkin rauhoitti. Piinailutunteet suorastaan läsähtivät kasaan. Mutta meitä oli aika monta siinä toukokuun alun päiville tähtääviä, joten eiköhän nyt kaiken maailman todennäköisyyskaavojen perusteella jollekin siinäkin tule plussa. Pidän piinasiskot teille peukkuja !
Vilkasta peittojenheilutus viikonloppua ovisplussaajille ja tädin tavoittamille pahoittelut, tsemppiä eteenpäin.