Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs mieltä olette; 28-v " mies" käy äitinsä kanssa...

Vierailija
17.08.2007 |

saunassa?

kertokaahan mielipiteitä, vastaan kysymyksiin ja kerron vielä tarkemminkin, jos tarvetta.

Pliis, nyt tosi kyseessä (lue:suhde)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali mies ja mukava perheenisä on.

Vierailija
2/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotias peräkammarin poika seikkailee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli siis 14-15v..:-/ mun mielestä ihan järkyttävää..siis sillä oli kuitenki jo tissit ym...:-( mä aloin käymää saunassa yksin varmaa 10v..mä olin ihan järkyttyny..sen äiti kävi aina yksin saunassa ja sit iskä ja tyttö meni..

Vierailija
4/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti päälle 40v mies saunoo kaksin äitinsä kanssa, sillä he asuttavat samaa omakotitaloa.

Normaali mies?

Vierailija
5/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hän on 30-v eikä enää käy, mutta mikäs tuossa nyt on muuttunut - ei mikään. Ovathan he toisensa alasti nähneet, eli ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
6/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 7-8 vuotiaana, koska en jaksanut " odotella vuoroani" suihkuun ymv. Yksin kun kävi, sai itse olla suihkussa/saunassa niin kauan kun halusi, välillä juoksennella kylmän suihkun alla jne. jne. eikä olleet vanhemmat/pikkusisarukset " tiellä" :)

...Mutta sitten taas kaverini joka asui äitinsä kanssa kerrostalossa, ja heillä oli vain se yksi saunavuoro/vko joutui käymään (ja käy vieläkin jos on äitinsä luona) äitinsä kanssa saunassa. Vuoro ei yksinkertaisesti ollut riittävän pitkä " kahteen saunakertaan" . Samoin jos heillä oli vieraita, niin kaikki saunoivat samaan aikaan.

En näe siinä mitään outoa jos aikuinen mies saunoo äitinsä kanssa.

Vierailija
7/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kyseessä äiti ja poika joten siinä ei ainakaan ole mitään seksuaalista. Miksei. En tosin haluaisi että oma mieheni saunoo vielä äidin kanssa =)

Vierailija
8/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini ei pidä saunomisesta. Myös siskoni on usein mukana.

Meidän perheessä ei alastomuus ole ikinä ollut tabu. Ei tietenkään kekkuloida alasti joka tilanteessa mutta kyllä esim. saunassa on ihan luonnollista riisuutua.

Saunomme myös vieraiden kanssa miehet ja naiset yhtäaikaa.

Vierailija
9/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilman rihman kiertämää, tietty. Oman äitinsä kanssa myös. Exä oli tuolloin reippaasti yli 3-kymppinen.

MUTTA exällä ja sen mammalla onkin aika pervo suhde, ainakin minun mielestäni seksi- ym. seikkaperäisten parisuhdeasioiden käsittely oman äitin kanssa sitä on, joten en hyvällä ajatellut tätä heidän yhteistä saunomistakaan.

Kysymys mielestäni on; miksi aikuisen miehen pitää saunoa äitinsä kanssa? Miksi ei voi saunoa eri aikaan? Jotakin pervoa siinä on. En voisi kuvitellakaan saunovani isäni kanssa (pl. uikkarit päällä). En vaan koe että minun pitäisi esiintyä alasti isälleni tai kenellekään muullekaan " vieraalle miehelle" .

Vierailija
10/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suomalaisille alastomuus on tuollainen tabu?! Sehän on luonnollisin asia! Minä (24v. nainen) olin juuri pari viikkoa sitten mökillä saunassa isolla porukalla, meitä oli serkkuni 10v-13v. siskoni 13 ja 18v. mieheni 27v. vanhempani 46v. ja 50v. ja kaksi enoani (yli 50v.) vaimojensa kanssa. Iso sauna ja välillä käytiin uimassa. Ja ihan alasti! Eikä siinä ollut mitään outoa, ainakaan meille...

Vierailija
11/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrompa siis enemmän....

kyseessä siis kihloissa ja avoliitossa oleva mies. 2vuotta suhdetta ja onnellista sellaista kait.

avovaimolleen todennut tämän seistessä edessään alasti " on ihan sama seisooko siinä sinä vai äiti"

loukkaisiko?

Vierailija
12/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, muualla maailmassa tuo olisi pervoa. Suomalaisia pidetään yleisesti aika vapaamielisinä tai oikeammin... liian vapaamielisinä.

Vierailija:

Miten suomalaisille alastomuus on tuollainen tabu?! Sehän on luonnollisin asia! Minä (24v. nainen) olin juuri pari viikkoa sitten mökillä saunassa isolla porukalla, meitä oli serkkuni 10v-13v. siskoni 13 ja 18v. mieheni 27v. vanhempani 46v. ja 50v. ja kaksi enoani (yli 50v.) vaimojensa kanssa. Iso sauna ja välillä käytiin uimassa. Ja ihan alasti! Eikä siinä ollut mitään outoa, ainakaan meille...

Vierailija
13/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin tässä yhtenä päivänä toisen lapsen kanssa suihkussa ja mun isä piipahti meillä nopsaan. Ei ehtinyt jäädä, toi vaan jonkun jutun mun miehelle. Sit se tuli pokkana kylppäriin moikkailemaan lasta et " vaari tästä nyt lähtee, ei kerkee jäämään jne." Ensin hämmennyin ja yritin piilotella suihkuverhon takana mut sit ajattelin et hittojako mä siellä kyyristelen ja jatkettiin suihkua ihan normaalisti ja vilkuteltiin vaarille (siis lapsen vaarille/mun isälle) samalla... :) Ei tuntunut kummalliselta tai oudolta.

Vierailija
14/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysin häntä kokeilemaan meidän kanssa saunaan :D nyt jo hänkin osaa ottaa rennosti suomalaisen saunan kans, varsinki kesäisin möksällä :)

ei meille sauna tai alastomuus koskaan ole ollut mikään salainen tabu.

Vierailija
15/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki " Vain aviomieheni kanssa saunomaan"

Vierailija
16/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka oli siis 14-15v..:-/ mun mielestä ihan järkyttävää..siis sillä oli kuitenki jo tissit ym...:-( mä aloin käymää saunassa yksin varmaa 10v..mä olin ihan järkyttyny..sen äiti kävi aina yksin saunassa ja sit iskä ja tyttö meni..

Vai yritätkö vihjailla että kaverisi isä teki jtn?

Minusta ei ole mitään outoa sanoa perheen kesken, oli minkä ikäinen tahansa.

Mieheni perhe saunoo satunnaisesti yhdessä, siellä on sulassa sovussa anoppini, appeni, heidän 15v tyttö ja joskus poikani 1v ja 3v.

Vierailija
17/22 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta ollaan kuten jenkkilässä jossa ei edes perhealbumiin kannata laittaa kuvia pikkulapsista ilman uimapukua.

Vierailija
18/22 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voihan näitä olla useitakin Suomen maassa?

(ei käy sääliksi sen saunomisen vuoksi, mutta muita negatiivisia ominaisuuksia löytyy..)

Vierailija
19/22 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kivempi että siellä on juttuseuraa ja siksi menee mieluummin vanhempiensa kanssa kuin yksin. En näe asiassa mitään kummallista.

Outoa sen sijaan on se, että aina täällä naureskellaan kuinka Jenkit on kummallisia ja ahdasmielisiä kun vanhemmat ei voi olla alasti lasten nähden ja kuinka suomalaiset on niin rentoja ja vapaamielisiä saunahommissaan. Ja sit yhtäkkiä oma äiti on sellainen että sen nähden ei voisi saunoa.

T: Se joka vastasi tuolla etusivulla että miehensä saunoo vanhempiensa kanssa.

Vierailija
20/22 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saunon edelleen vanhempieni kanssa. Ja ikää on reilusti päälle kolmenkymmenen. Eikä sillä todellakaan ole mitään tekemistä seksin tai perversioiden kanssa.