Mistä kivoja XL-kokoisia odotusvaatteita?
Ekasta odotuksesta jäi kiloja ja nyt odotan toista lastani alkumetreillä (rv 11+ jotain). Ongelmani on odotusvaatteet. Pituutta on 164 cm ja kiloja 86. Mistä löytäisi kivoja odotusvaatteita? Olisi kiva löytää joku kunnon vaate, jolla kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Kotona voi olla trikoohousuissa, jotka venyy ja paukkuu, mutta miten tareta talvella? Tietäisikö joku hyvän kaupan Suomessa tai nettifirman, jonka sivuja kannattaisi selailla isompien äitiysvaatteiden löytämiseksi. Housuissa ongelmani on paksut reidet. Paitoja löytyy paremmin.
Kommentit (2)
On kyllä pakko yhtyä edellisen kirjottajan mielipiteeseen että H&M:n äityisvaatteet ovat reiluja.
Vaikka alkumetreillä tässä mennään itsekkin kävin jo hiukan sovittelemassa henkka maukalla vaatteita ja sain todeta että ainakin XL kokoset farkut on mulle liian isot. Tällä hetkellä L kokoset ovat hyvät, mutta joustoa niissä pitäis olla. Normaalisti XL on mun koko.
Toisena vinkkinä: Tilasin jo ellokselta äippäfarkut kun sattui olemaan tarjouksessa ja muutenkin olin sieltä tilailemassa tavaraa. Koko oli 46 ja housut oli ainakin masun kohdalta vielä reilut, mutta siten ku masu alkaa kasvamaan niin varmasti ihan hyvät. Siis elloksen sivuille :)
Toivottavasti oli edes vähän apua.
-Sara-Maria-
H&M:n vaatteet on yleensä minusta aika pientä kokoa mutta odotusvaatteet on reilusti väjempiä ja niistä löytyy koko XL. Eikä ole hinnalla pilattuja. Itselleni menee H&M:n housuista tavallisesti koko 40, mutta äitiyshousuista koko 39, samaten paidoista tavallisesti M, mutta äitiysmallistosta S.