Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksesta, kun posti paluttaa paketin?

Vierailija
16.08.2007 |

Eli lähetin ostajalle paketin heinäkuun puolenvälin jälkeen, ja tänään postista tuli lappu että return to sender... Miten olette vastaavassa tilanteessa toimineet? Annanko suoraan negan ja asian vaan olla vai kyselenkö miksi ei hakenut pakettia? Palautanko rahat? Mitä mä siis toisin sanoen teen... Tää on eka tämmönen tapaus mun lyhyessä huutishistoriassani... :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten postilla oli jokin järjestelmävirhe ja KAIKKI mun postit oli palautettu lähettäjille ja osa hävitetty kokonaan! Tuli ilmi kun ihmettelin ettei viikkon tullut mitään postia.

Vierailija
2/4 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminut asianmukaisesti. Jos ostaja haluaa tavaransa, uudet postimaksut tai nouto. Ei ole sinun vikasi, jos ostaja ei hae maksettua pakettia postista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin postiin niin sanoivat että ei olla noudettu. Eli ollut sen pari viikkoa noudettavana....

Vierailija
4/4 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jäänyt monta kertaa hakematta paketti kun ei olla ehditty ajoissa postiin. Ollaan oltu jossain reissussa tai sitten lappu on mennyt hukkaan tms. Ihan käsittämätöntä, että Posti ei tuo paketteja kotiin ja lähettää sitten pikapikaa takaisin lähettäjälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä