Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on muotia naisten alapäässä

Vierailija
17.10.2008 |

14 v suhteen ja aviioliiton jälkeen sinkkuäitinä ja deittailua aloittelemassa. Joskus nuorena tuli alapäätä ajeltua, en tuntenut oloani kovin paljaana kotoisaksi. Viime aikoina ei ole ollut tarvetta sheivata kuin bikinirajat. Mikäköhän on nykymuoti? Uimahallissa näyttää että nuorilla ei ole paljon mitään ja lasten kanssa uivilla hoitamattomat puutarhat (Ilkka Kanervan termein). Kertokaahan naiset ja miehet mielipiteitä ja laittakaa vaikka ikä näkyviin, onko tämä sukupolvikysymys-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden lapsen äiti. Välillä täysin posliini, välillä ajeltu vain sivuilta. Onneksi ei ole häppäreissä luomunakaan kuin hentoa vähäistä karvoitusta eikä resille asti rehota. Kunnon karvoitus voittaa aina näppyläisen tulehtuneen posliinin.

M31

Vierailija
2/7 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös mielelläni täysin posliini vaikka ikää on 40+. Vaihtelun vuoksi joskus myös pikkutupsu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain niin karvainen, että jo jonkinlaisten bikinirajojen siistinä pitäminen on työlästä. Ne näpyt ei todellakaan ole kauniita...

Vierailija
4/7 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ennen sheivannut karvat (tupsua lukuunottamatta), mutta näppyihin ja ärtyneeseen ihoon kyllästyneenä kävin nyt viikko sitten ottamassa ekan kerran brasilialaisen vahauksen, tai sokeroinnin oikeastaan.

Kyllähän se vähän kirpaisi, varsinkin kun karvat kiskaistiin irti tuolta alhaalta. Tilanne myös nolotti aluksi, mutta nyt olen todella tyytyväinen tulokseen. Ihanan pehmeä ja näppylätön iho, eikä merkkiäkään siitä ainaisesta sängestä. Tätä jatkan varmasti, 3-4 viikon välein pitää käydä, joten kyllähän siihen rahaakin saa menemään.

Vierailija
5/7 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvauvojen SINKKIVOIDE! Heti vaan sheivauksen jälkeen sitä paksu kerros niin eipä tullut näppyjä...

Vierailija
6/7 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioeron jälkeen! Posliini tuntuu olevan suurta huutoa ja olen vähän sitä miettinyt, mutta nyttemmin päättänyt että siistinä luomuna pysyn. Karvoitukseni on voimakas joten ajaminen on täysin poissuljettu (sänki heti) ja mihinkään brasilialaisiin en kyllä ala, rahoillani ja ajallani on muutakin käyttöä. Siispä siistin bikinirajat (nyppimällä!!!) ja ja leikkaan itse puskaani vähän vaatimattomamman näköiseksi. Toimii ok, olen itse tyytyväinen, samoin miesystäväni ja eipä pitäisi huomiota herättää lastenkaan kanssa uidessa. N40v

Vierailija
7/7 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillun yläpuolella ja vaimo on 43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi