Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä te muut ekaa lasta toivovaa olette?

15.08.2007 |

Minä kohta 35v ja alkaa pelottaa...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Olen 34, mieheni on nuorempi. Muutama vuosi lapsettomuutta takana, kaksi punktiota, joista toisesta raskaus ja keskenmeno.

Vehnis

Vierailija
22/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuussa täytän 20. Todettu PCO ja nyt miehen 32 vuoden ikä herätti vauvakuumeen. Yritämme ensimmäistä kiertoamme mutta varauduttu mahdolliseen hoitotulevaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 31v ja lapsettomuus tiedossa jo 10 vuoden ajan. Munasoluluovuttajaa etsitty viimeiset 4 vuotta, tuloksetta.

Vierailija
24/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10v takana, herättiin vasta 30v et ei vaa taida kotikonstein onnistua, keväällä näitä menopur pistoksia, clomeil yksi alkanut raskaus, mutta päättyi keskenmenoon. syksyl tarkoitus sirtyä suoraan tehokkaampiin hoitoihin (se kun otetaan kohdun seinämän kautta muniksia) Painoindeksi 36 eli - 10kg saatava pois parantais kuulemma mahiksia......ainut lohduttava ajatus en näköjään ole ainut! Voimia meille, kävi miten kävi.

Vierailija
25/32 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satunnainen lukija, tänään vähän vastaillut enemmän ja nyt ajattelin sit vähän vastata tällaiseen :)

Eli me kummatkin ollaan 21, mutta eiköhän tästä lähdetä pian lapsettomuustutkimuksiin, kun ehkäisyä ei olla käytetty 1,5vuoteen ja koko se aika ollaan tosissamme lasta yritetty. Tänään on masentanut oloa entisestään se, että nyt kaksi ystävääni on raskaana... Huoh.

Vierailija
26/32 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 29...lähempänä kyllä jo kolmeakymppiä :(

Aina kuvittelin saavani lapset (edes sen ensimmäisen) alle kolmekymppisenä, mutta ei oo oikeen mahkuja enää...

Eli reilu kolme vuotta on ehkäisyn jättämisestä. Vuosi ihmeteltiin ja sitten verkkaiseen tahtiin tehtiin tutkimuksia. Viime keväänä yks inssi, mutta nyt totesivat Naistenklinikalla että suoraan ivf:n endon takia. Nyt siis syön taas pillereitä ja ivf-tunnelmiin päästään jo ens kuussa...

Tsemppiä kaikille! Elämä kun ei oo aina helppoa tai reilua...

Vierailija
27/32 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ite olen 22 ja mies 27. ollaan kyllä jo kohta 1,5v yritetty, kesällä mentiin selvittelee mikä on homman nimi ja nyt siirrytään hoitoihin...nuoria vielä, mutta tiedä sitten minkä ikäisiä ollaan kun viehdoin se ensimmäinen lapsi saadaan....

Vierailija
28/32 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 28 v. ja mies 29v. Miehen vähäisten ja huonon simppalaadun takia päädyttiin hoitoihin nyt keväällä ' 07. Tänään eka alkion siirto tehty ja peukkuja pidetään että kesällä olis sylissä jo oma nyytti.

Vierailija
29/32 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vm-81 ja mieheni vm-77. 1,5v ollaan tosissaan yritetty. 25.10 on ensimmäinen lääkäriaika gynepolilla. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Minulla siis todettu PCO...

Vierailija
30/32 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme raskautta neljässä vuodessa, ei yhtään lapsia. Luomusti on raskaudet saaneet alkunsa, huolimatta PCOsta.

Vierailija
31/32 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan kohta 29v ja mies 26. Kolme vuotta takana yritystä. Tuloksena yksi keskeytynyt alkuraskauden keskenmeno, yksi kohdunulkoinen ja yksi tuulimuna. Raskaudun vain kerran vuodessa jostain syystä ja aina on lääkäreiden mielestä kuulema vain huonoa tuuria. Vikaa ei kummastakaan ole löydetty tutkimuksista huolimatta.

Jäkitarkastus viimeisimmästä on 8.10 ja sitten katsotaan onko mitään tehtävissä.

Epäilen vaurioituneita/huonolaatuisia munasoluja. Niitä vaan kuulema ei noin vaan aleta tutkimaan.

Lisäksi olen rh- vereltäni, ehkä sekin jotain tekee.

Vierailija
32/32 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ja 23 on meillä mittarissa, 1,5v yritystä.. IUI lähikuukausina, toivottavasti!? miehestä johtuvaa lapsettomuutta (2% normaaleja simppoja :( )

Että nuoria ollaan,onneksi toisaalta.. ompahan aikaa yrittää.. :)

tsemppiä nyt meille kaikille,uusille ja kokeneille, nuorille ja vanhemmille!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän