Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä ukko

Vierailija
15.08.2007 |

Ärsyttää ihan poskettomasti, kun mulla on tänään jälkitarkastus josta olen sanonut miehelle jo yli kuukausi sitten ja vannottanut kirjoittamaan sen kalenteriin. No nyt se on kumminkin onnistunut järjestämään itselleen saunaillan juuri täksi päiväksi ja nyt järjestellään niin että vien lapset eväiden ja kaikkien kamppeiden kanssa miehelle jonnekin mökille ja menen jälkitarkastukseen ja haen sen jälkeen lapset. Päivällisaika menee ohi ja vauva inhoaa autossa olemista, jee jee mitä hupia siis luvassa tulomatkalla, kaksi karjuvaa pakettia takapenkillä. Miksi hemmetissä just se yksi ainoa ilta kolmen kuukauden sisällä, kun sen olis pitänyt olla karujen kanssa kolmestaan???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidätkö että jos itse asennoidut manaamaan illan se menee varmasti päin mäntyä ja sua vituttaa entistä enemmän! jos sulla on kaksi lasta niin voin vannoa että tämä on vasta alkua, sitkeästi eteenpäin vaan!!

Vierailija
2/5 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aika lähestyy mies sanoo, että sovin menon sinne ja tänne. Siinä sitten raahaudu kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa vaikka lääkäriin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minustakin olisi ihan reilua että mies hoitaisi homman kunnolla niin kuin oli luvannut ja vannonut, eli menisi vasta sitten saunailtaan kun minä palaan. Mutku mutku. Kun on itse tavallaan homman järjestäjänä (esimies), vaikka " pojat" oli jutun oma-aloitteisesti järjestäneet, kun edellinen saunailta oli peruuntunut erinäisten syiden takia, niin ei kuulema voi oikein olla pois ja jäpäjäpäjää. Hatuttaa silti.

ap

Vierailija
4/5 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SULLA on menoa! jos ei sitte tajuu ni on tyhmä!

Vierailija
5/5 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivilkas 3-vuotias ja vauva. Ei ikinä. Eikä tämän sitä paitsi pitänyt olla minun ongelmani, vaan äijän, joka oli luvannut hoitaa lapset tänään. Oma mokansa. Taidan pistäytyä kaupassa tulomatkalla, ennen kuin haen lapset. Ihan vaan kiusallani.

ap