Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukeeko masutuubi ollenkaan?

15.08.2007 |

Anitan tukivyö aiheuttaa supistuksia, puristaa ilmeisesti supistusherkkää kohtua? Vaihtoehtoja etsiskelen, kun jonkinlaista tukea kaipaan. Tukeeko tämä

http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.storefront/?ObjectPa…

ollenkaan, vai onko vain suojavaate?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä on Bebesistä ostettu masutuubi. Tosin olen pieni kokoinen ja tuubit on yhdenkoon tuubeja, joten en tiedä miten isommalla ihmisellä tukisiko silloin jonkun verran.

Mulla paras tuki on ollut Carriwellin mamma-alkkarit jotka nousee masun päälle. Tuki tulee sitten alhaalta ylöspäin mutta ei purista. Carriwellin tukivyö aiheutti supistuksia ja puristi.

Vierailija
2/6 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Itse olen ostanut Ommo puodista valkoisen ja mustan äitiystuen kts. linkki: http://www.ommo.fi/index.php?page=Carriwell_Maternity_Suppiort_Band

Myös nuo tuolta löytyvät sporttiliivit ovat tosi miellyttävät käyttää. Ja menevät sitten vauvan jälkeenkin vielä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut, että edellisellä kirjoittajalla ko. tukivyö oli aiheuttanut supistuksia. Onkohan kyseessä sama tuote? Mielestäni tuote ei ole piukka, mutta kuitenkin tukeva. Tietysti koon valinnassa saa olla tarkkana - alkuvaiheessa ei kannata ostaa jo valmiiksi piukkaa. Itse olen käyttänyt niitä koko raskauden ajan ja mielestäni ne ovat olleet todella hyviä.

Vierailija
4/6 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan oppinut käyttämään omaani ja myin sen pois, mutta en myöskään osannut käyttää äitiyslakkareita, koska ne puristi mun mielestä ihan liikaa...

katarina 31+2

Vierailija
5/6 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VINK:

Noita masutuubeja saa ihan H&M-liikkeistä hintaan 7,9¿, värit musta ja valkoinen...

-Allu ja Pupu rv17+

Vierailija
6/6 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivatsan alkkareista, eikö ne HIOSTA ihan kamalasti? Puolialastoman kuljen kotona muutenkin hikoilemisen takia. Sen takia ajattelin tuollaista nättiä puuvillatuubia, sen kanssa ei tarvitsis kotona kuin rintsikat ja pikkarit päälle (tuubi kävisi vaatteesta ja tukivyöstä samalla kertaa).

Ja Henkkamaukan masutuubeista, mä haluan tyylikkäämmän näköisen :)