niskapoimu-uä - alakautta vai vatsan päältä
Mites tämä tehtiinkään, vai riippuuko se siitä mistä saavat paremmin näkymään? Ajattelin ottaa esikoisen mukaan ultraan, mutta en välttämättä jos se tehdäänkin alakautta. Kiitos etukäteen avusta!
Kommentit (12)
Ensin katsottiin alakautta, mutta kun sikiö oli sellaisessa asennossa, ettei niskaa saatu näkymään, lääkäri ultrasi vatsan päältä ja hyvin näkyi, vaikka mullakin tuota vararengasta jonkun verran tuossa ympärillä on ;-).
neronja rv 15+3
Joka kerta on tehty alakautta np-ultra.
kiitos nopeista vastauksista!! Onpas täällä ihanan avuliaita ihmisiä =)
Minulle np-ultra tehtiin vatsanpeitteiden päältä. Ei ala kautta...
Yrittivät vatsan päältä ensin, mutta sikiön asento sellainen, ettei kunnollista tulosta saatu joten ottivat sitten alakautta..
Mulla on aina tehty kaikki ultrat vatsan päältä, myös np-ultra, muistaakseni rv 11+6.
Tintti rv 30+6
Ihan vatsan päältä ainakin mulla, tämä siis naistenklinikalla. Varmaankin riippuu aika paljon siitä kuinka paljon on niitä vatsanpeitteitä ja missä kohtaa istukkakin on. Jos istukka on kohdun päällä, niin voi olla vaikea saada näkymään, näin ainakin maalaisjärjellä ajatellen.
wannabemummy rv 19+0
Ainoa alakautta tehty ultra oli alkuraskauden ultra viikolla 8.
ja eka katsoi alakautta ja sit päältä. Samoin oli edellisenkin kanssa.
alkuraskauden ultra (rv 7+ ja 10+) tehtiin alakautta, np-ultra rv 12+6 tehtiin vatsan päältä täällä meilläpäin.
tehtiin alakautta 12 viikolla ja lääkäri sanoi selkeästi että lapset eivät ole tervetulleita ultraukseen! se luki kutsussa sairaalaan.
Np-ultra tehdään alakautta.
T: Auris *juuri maanantaina np-ultrassa käyneenä*