Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vaatteita lokavaaville mukaan kotiutumista varten

15.08.2007 |

mitä vaatteita olette lokakuun vauvalle pakanneet lähtökassiin? eli siis mitä olette pukeneet vaaville päälle kun olette päässeet kotiutumaan?laskettu aikani on lokakuun alussa ja arvelin laittaa jo valmiiksi laukun niin ei tarvii huolehtii enää siitä ja kun on aikaa vielä miettiä järkevät ratkaisut.

odotan ensimmäistä ja olen vähän tiedoton.ei kehtais koko vaatevarastoa ottaa mukaan.

kiitos vastauksista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan vaaville bodyn ja puolipotkarit, villasukat, kypärälakin ja siihen päälle villamyssyn.ehkä puuvillatumput ja ulkopuvuksi hupullinen vuorillinen fleecehaalari, josta voi kääntää käsien suojaksi läpät. lisäksi mukaan pieni peitto, jos on viileämpää, että voi laittaa haalarin päälle siksi aikaa kun kävelee autolle. lisäksi harso siihen turvakaukaloon roikkumaan suojaksi kylmältä tuulelta(niinkuin vaunuihinkin laitetaan).

Vierailija
2/2 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lokakuun lämpötiloista on vaikea sanoa etukäteen..

meillä oli toukokuun lopun vauva, ja olin pakannut mukaan vauvalle " 3 kerrosta vaatetta" , ja koska oli lämmin, jätin keskikerroksen pukematta (no ei tästä sen enempää, koska lokakuussa on kumminkin kylmempi kuin touko-kesäkuussa... kait ;D)

minä varaisin ehkä lokakuussa mukaan pitkähihaisen paidan/bodyn+ potkuhousut ja pipon sekä tumput ja villasukat. lisäksi pari lämpimämpää päällimmäistä vaatetta, joista toiset jättäisin laittamatta, mikäli vuodenaikaan nähden tosi lämmintä. esim joku haalarin tapainen + joku mikä tarvittaessa mahtuu potkuhousujen ja ulkovaatteen väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla