Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassoilla työskentelevät??

Vierailija
14.08.2007 |

Paljonko suunnilleen tienaatte kuukaudessa? Luultavasti pääsisin pian kassalle töihin, nyt vaan kiinnostaisi jääkö siitä mitään käteen hoitomaksujen jälkeen sen enempää mitä nytkään jää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kyllä lähes kaikkia töitä mitä on (en vastaavan hommia enkä palvelutiskiä), mutta palkka on sama tein mitä vaan. Minä teen suurinpiirtein yhtä paljon aamua ja iltaa ja lähes joka vkl olen jomman kumman päivän töissä. Käteen jää 750-1300¿/kk riippuen miten paljon on tunteja (mulla on 15h/vk sopimus). Esim. joulukuulta sain palkkaa 1600¿ (miinus verot) ja maaliskuun palkka oli alle tonnin. Mulla on kaupallinen koulutus ja se nostaa palkkaryhmää yhdellä.

Meillä on kyllä töissä semmosiakin joilla ei ole koulutusta (muuta kuin peruskoulu) eikä osa osaa edes kunnolla suomea.

Vierailija
2/8 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-, lauantai- ja sunnuntailisät vaikuttaa paljon. Itse teen enimmäkseen aamuvuoroa (muutamia ilta- tai lauantaivuoroja kuukaudessa) ja käteen jää 1000-1200 ¿.

Jos asut pääkaupunkiseudulla, myyjänpalkat on vähän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen vaan aamua ma-pe ja käteen jää 1300 kuussa. Ja ihan K-Kaupan kassalla olen.

Vierailija
4/8 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 2

Vierailija
5/8 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-4-

Vierailija
6/8 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän kaupassa kaikilla on kaupallinen koulutus, eli se luulo on ainakin väärä, että kauppaan pääsee kuka vaan töihin. En tiedä muissa kaupoissa, mutta meillä vaaditaan koulutus.

Vierailija
7/8 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan maksaa CM Oy ja on ihan palkkataulukon mukainen tuntipalkka. Ja olen vain osa-aikatyössä.

T:2

Vierailija
8/8 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää mene kaupan kassalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi