Sinä joka viihdyt työssäsi! Mitä työtä teet? Miten siihen ajauduit?
Täällä kolmekymppinen myyntityötä tekevä tradenomi voivottelee omaa typerää työtään ja haluaisi löytää uusia haasteita.
Olisi kiva kuulla jostakin työtä, mikä on oikeasti mukavaa ja työn tekeminen nautinnollista.
Kerro minulle omasta työstäsi :) Kiitos!
Kommentit (13)
Ei vaan hajuakaan, mitä alkaisin tekemään... Tarvisi löytää hyvä idea ja repullinen rohkeutta.
Ihana työ. Vapaat työajat, pitkät lomat, saa ajaa asiaa, minkä kokee itse tärkeäksi. Työn jälki on pitkälti sen näköistä, mitä itse haluaa. Saa tehdä töitä yksin, itseänäisesti ja on paljon vastuuta, mutta silti tapaa ihmisiä tarpeeksi usein.
Kuulostaapa hyvältä tuo työsi! Haluaisin myös vapaan, mutta vastuullisen työn, jossa saisi aika pitkälle itse määrätä omat työaikansa.
ap
Olen ydinfyysikko. Kävin ammattikorkeakoulun ydinfyysikkolinjan.
Minulla oli samanlainen tilanne. Halusin muutosta, mutta en tiennyt mitä. Ihan sattumalta päädyin kolmannen sektorin töihin ja löysin paikkani.
T.5
Olen siis aikuiskoulutusalalla ja tykkään kovasti työstäni. On luovaa, itsenäistä, enimmäkseen innostavaa ja näkee työnsä " hedelmät" konkreettisesti.
Minulle on myös tärkeää, että saan tehdä päivätyötä 8-16.
tai haluaa vaihtaa ammattia, kannattaa varata aika työkkärin ammatinvalintapsykologille
ei maksa mitään, ja minulle ainakin oli keskusteluista suurta apua
hän antaa ideoita, auttaa selkiyttämään omia ajatuksia ja voi pistää soveltuvuus- ja persoonallisuustesteihin
Suuri kiitos Espoon Tapiolan ammatinvalintapsykologille!
Viihdyn erinomaisesti ja tämä on todella minun " paikkani" . Ajauduin opiskelemaan alaa vasta aikuisiällä. Vaikka kiire on, nautin työstäni. Ainoa työn v-mäinen puoli on se, että asiakkaat purkavat usein pahan olonsa hoitajiin, mutta onneksi sitten ne mukavat asiakkaat saavat tämän unohtumaan!
Vähän tulee vaan epätoivoinen olo, jos menee kolmekymppisenä kahden lapsen äitinä ja yhden ammattitutkinnon suorittaneena pohtimaan, mitä alkaisi isona tehdä.... Mutta ihan vakavisaan voisi kyllä olla hyvä idea käydä.
tykkään kirjoittamisesta ja nyt kirjotan. Työn etsiminen oli tosi vaikeaa ja perustin oman toiminimen. Nyt saan tehdä, mitä haluan!