Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirpputorihinnat lähenee JO ale-hintoja...

Vierailija
17.10.2008 |

SPR-kirppiksellä lastenvaatteiden hinta 2,50 e- 5,50 e/ kpl- alesta saa samalla hinnalla...

ostin muutaman vaatteen ja laskun yhteisumma 30 e...eli noin 180 mk...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni silkkaa hyväntekeväisyyttä. Hinnoissa on siis avustuslisä kun vertaa muihin kirppiksiin. En osta vaatteita noista kun ovat niin loppuunkäytettyjä ja jostain 80-90-luvulta. Sensijaan olen ostanut itselleni laukun, lapsille jokusen palapelin tms.,leikkimökkiin verhot ja muuta tavaraa ihan kannatuksen vuoksi vaikka ovatkin lähes kaupan hinnoissa.

Vierailija
2/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kun luulin että ne on tulleet jo järkiinsä ja halventaneet kirpparihintoja niin että ne ei enää ole tarjoustuotteita kalliimpia...

Monesti tarjouksesta saa halvemmalla kuin kirppiksiltä... varsinkin kun otetaan huomioon että tarjouksesta saa uutta ja käyttämätöntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin muutaman vaatteen ja laskun yhteisumma 30 e...eli noin 180 mk...

Vierailija
4/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirppiksellä tuote pitäisi maksaa n. 10% uuden hinnasta?

Vierailija
5/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikka saisit uuden melkein samalla hinnalla, niin kumpi on egologisempaa? Sellaista vaatetta/tavaraa ei välttämättä löydy kaupasta, mitä löytyy taas kirppikseltä... esim. pieniä potkuhousuja, joita täällä palstalla yksi päivä kaivattiin :)

Ja SPR:n kirppiksellä on varmasti hyväntekeväisyyslisä... maksaisin sen mielelläni, tuotto menee hyvään tarkoitukseen.

Vierailija
6/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi että ovat olleet uusia/uudenveroisia/tosi hyväkuntoisia ja erikoisia (siis sellaisia nättejä joita en ole nhänyt kaupassa). Alesta saa joo uutena halvemmallakin, mutta ei välttämättä sellaista mistä minä tykkäisin. Kirppiksiltä tykkään ostaa myös ekologisista syistä: tykkään että lapsella on paljon vaatetta (tarhaan, kotiin, juhlaan, pihalle...), ja hirvittäisi se kulutuksen määrä jos ostaisin kaiken uutena!

Vierailija
7/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aleihin yleensä laitetaan vain rumat vaatteet!

Itse löysin kirpparilta toissapäivänä pojalle SALAMA MCQUEEN paidan 1 €:lla... Oli poika iloinen kun sai hienon paidan! Eipähän aleista moista paitaa saisi tuolla hinnalla...

Vierailija
8/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty jotkut luulee saavansa jostain vanhoista rytkyistä ties mitä...

Itselläni on nyt pöytä ja pyydän vaatteista 1-3 €. Jos 3 € pyydän niin pitää kyllä olla joku tosi nätti mekko, hyvät farkut tms. Haalareista pyydän 6-8 €, sillä yleensä menevät kaupaksi.

Vierailija
9/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mihin on kadonnut kuulemani nyrkkisääntö,

Vierailija
10/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tällainen "sääntö" perustuu :D

Ai, mihin on kadonnut kuulemani nyrkkisääntö,

Vierailija
11/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. käytetyt paidat keskimäärin 2,50 kpl Hinnat aluksi järkytti minua, mutta onhan silti halvempaa kuin kaupassa, varsinkin jos löytää suht hyväkuntoista.

Mutta mieluummin rahat pelastusarmeijalle kuin punaiselle ristille.