French Sole: kellään kokemuksia
Onko kukaan ostanut French Solen ballerinoja itselleen? Nyt alkaa nettiostaminen olla siinä pisteessä, että harkitsen jo kenkienkin ostamista itselleni netistä?
Miten koot, entä toimitus ja entä palautus?
Kiitokset taas.
Kommentit (5)
Koot ovat todella pieniä, normaalisti käytän 37-37,5 ja näissä 38,5. Olen ostanut ne Lontoosta ja sovittamatta koko olisi varmasti mennyt pieleen (vaikka size guide sivuilla onkin). Ennen tuotteita ei nettikaupassa saanut vaihtaa tai palauttaa (uskomatonta!!!), mutta nyt on näköjään toinen ääni kellossa.
Eivät ole niin mukavia kuin esim Lanvinin, Pradan tai Tod'sin ballerinat (ovat tosin toki edullisempiakin), koska ovat mielestäni sellaiset muotoilemattomat "kumpaan jalkaan vaan"-kengät.
Nina's myy myös Bulevardilla.
Ensimmäisen viestin kirjoitettuani tuli teksti että "keskustelu pois käytöstä" ja sama tapahtui toisen vastaukseni jälkeen, ja kas kas, täällähän ne tekstit silti ovat kummatkin.
Uudistus takkuaa kuin Sampopankilla...vaikken asiakas onneksi olekaan! :(
Aha, jos Nina's myy niitä, niin taidan käydä sovittamassa livenä. Muistatko oli ne siellä suomihinnoissa vai suurinpiirtein vastaavissa. Useimmat mallit tuntuivat netissä olevan 70-80 puntaa.
Mä haaveilen Todsin loafereista, mutta taitaa jäädä tältä äidiltä väliin kunnes olen takaisin töissä tienaamassa.
Mä en osaa sanoa tuosta kovuudesta mitään, koska en ole ballerinoja käyttänyt varmaan 25 vuoteen, mutta hyvä huomio sekin.
mutta luulisi että kevääksi on taas tullut.
Eniten minua häiritsee siis se että kengät ovat aikalailla saman muotoiset/näköiset, oli siis kyseessä vasen tai oikea, eikä sisäpohjakaan ole mitenkään muotoiltu, eli todella lättänät.
Koot ovat todella pieniä, saattaa tosin riippua mallista. Normaalisti käytän 37-37,5 ja niissä minulla on 38,5. Olen ostanut ne Lontoosta ja ihan hyvä, koska netistä tilaamalla olisi varmaan mennyt koko väärin.
Muistaakseni French Solen sivuilla luki ennen että eivät hyväksy vaihtoja/palautuksia, jos koko on väärä, muistan sen siitä että se oli aika törkeää - nyt on näköjään ääni kellossa muuttunut ja palautus/vaihto onnistuu.
Kengät eivät ole kovin mukavia, jos vertaa esim Lanvinin, Tod'sin tai Pradan ballerinoihin, koska nämä ovat mielestäni ns. "kumpaan jalkaan tahansa"-kenkiä, eli ei muotoiltuja.
Nina's myy niitä myös Bulevardilla.