Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pph suhtautuu jos lapsi huutaa ja kirkuu koko päivän hoidossa?

Vierailija
17.10.2008 |

ei siis nukahda laisinkaan ja kirkuu vaan, n. vuoden ikäisestä kyse. meillä tilanne että ehkä täytyy viedä hoitoon, mutta on aina hoidossa kirkunut koko ajan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat siis tottuneita moiseen.

Vierailija
2/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus varahoidossa on ollut esim viikon lapsi joka huutaa hirveästi ja jota pitää koko ajan pitää sylissä ja onhan se kamalan sitovaa. Jää ne muut lapset aika oman onnensa nojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos ei muilta askareilta ehdi tai pysty rauhottelemaan sylissä tms. niin sitten antaa huutaa vaan ja tekee normaalit askareet siinä mekkalan lomassa ja yrittää kehottaa muita lapsia olemaan hermostumatta meteliin... tarvittaessa korvatulpat korviin. Itselläni mennyt kerran töissä korva rikki juuri tuollasen tapauksen vuoksi, kun jatkui tauotta n. 3 viikkoa. Mutta jos pph:lla yhtään on ammattitaitoa niin kyllä noin pienen lapsen yleensä jossain vaiheessa nukahtamaan saa, johan se uupuu siihen huutoonsa jossain vaiheessa jos ei muuta. Riippuu kai paljon hoitajan ominaisuuksista miten suhtautuu mutta itse hoidan vaan pää kylmänä hommat, koska siinä on niin paljon tekemistä että pelkästään yhtä ei voi koko ajan lohdutella. Jos ei huutoa saa loppumaan niin eihän sille mitään sitten voi. Vaikka lapsen puolesta harmittaa, mutat minkäs teet. Mun mielestä riippuu hyvin paljon lapsen luonteesta voiko / kannattaa vuoden iässä hoitoon laittaa. Pph:lla on rajalliset resurssit antaa huomiota lapselle ja noin pienelle se on monesti aika kova paikka...

Vierailija
4/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä auta sylissäpitäminen tai YHTÄÄN mikään. ja molemmat kyllä ammattitaitoisia, enemmän epäilen pph:n ammattitaitoa. mummot vielä tuttuja mut ei auta. kiljuu ainakin 8 tuntia putkeen, siis todella lujaa ja mikään ei auta.

joudun kai jättämään välistä mulle tarjotun ainutlaatuisen vakituisen työn. tällä koulutuksella tuskin koskaan saan noin hyvää työtä ja vakituista en ollenkaan. työ olisi todella korkeatasoinen ja varmasti loppuelämäksi. lama tulossa, on isot lainat yms. niin houkuttelisi ottaa vastaan mut tosiaan lapsi ei pysty olemaan hoidossa.

Vierailija
5/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vanhemmat yllättyvät kun lapset eivät huudakkaan osaavissa käsissä ;)

.

Just just.

Vierailija
6/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten palkkaatte hoitajan kotiin. Ei niitä muita saman hoitajan lapsia voi pakottaa kuuntelemaan sitä huutoa koko päivän ajan. Loppuu pph:lta hoidettavat nopeasti ;)

Vierailija
7/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kenenkään on aivan turha kuvitellakaan nukkuvansa edes toisessa päässä taloa. ääni on niin kova että korva menee jollain lailla lukkoon, siis todella korkeaa kiljumista, en ole ennen kuullut keltään vastaavaa ääntä.

Vierailija
8/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kunnassa vielä alle 3 vuotiaat menee pph:lle ja isommat päiväkotiin, eli ei edestä veljestä turvaa.

Vierailija
9/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli itkenyt parikuukautta, niin yhtäkkiä lopetti itkemisen kuin seinään ja halusi olla paljon sylissä.

Olihan tuossa ajassa kestämistä ja olin todella väsynyt aina työpäivän päätteeksi. Ajattelin jo, että eikö itkusta tule ikinä loppua ja kävin sen vuoksi työnohjauksessakin...

Myöhemmin selvisi, että lapsella oli tosi ikävä tilanne kotona. Vanhemmille tuli avioerokin ja ehkä siksikin itkua jatkui hoidossa niin kauan. Lapsi oli muutenkin arka suhteessa ikätovereihinsa.

Olen hoitanut yli 200 lasta, joten harvinaista on, että lapsi on näin hädissään.

pph

Vierailija
10/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kuvitella sen äänen kun tosiaan itsellä menny se korva kerran... mutat ethän sä tuolla perusteella voi työtä jättää ottamatta jos haluat, eihän se sun ongelma ole mitä siellä hoidossa tapahtuu vaan pph:n on vaan valitettavasti selvittävä ja otettava vastaan kaikki mitä tulee... mä yritän nukuttaa noita kiljujia ulos vaunuihin että muut saa ees josksu nukuttua sisällä, kyllä ammattilaisen pitäs keinot keksiä. Mutta tuo on tosiaan pahin eroahdistus ikä yleensä, mä kyllä suosittelen hoitoa vasta yli 2-vuotiaille mutta joskushan tilanteet menee toisin enkä niitäkänä tuomitse... mutta vaikeampaa se on tuollasen lapsen kanssa. Tosin kyllä lapsi tottuu hoitajaan ja alkaa turvata häneen, mun kokemuksen mukaan menee n. 4 vkoa että ei enää vierasta niin kovin...

Vierailija
11/11 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laittaa työelämäänsä poikki ja joutua perheineen lamaan ja kurjuuteen. Ota työ vastaan ja lapsi hoitoon. Voihan olla, että asia menee kuntoon muutamassa viikossa. Ja jos ei mene, niin sitten mietitte muuta. Onhan se hullua sekin, että 1-vuotias on noin riippuvainen äidistä, tekee hyvää siis harjoitella pois siitä. Käykää rauhassa yhdessä siellä pph:ssa tietysti ensin oleskelemassa ja tutustumassa vaikka parin viikon ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä