olenko ihan pöljä-en vielä raskaana ja valikoin jo vaunuja!
olen jo löytänyt 2 vaihtoehtoakin millaiset haluan!
toivoa sopii että meillä onnistuisi pian :D
www. lastentarvikepikkuhurmuri. fi/tuotteet. php?pid=71&iid=154
tai
www. lastentarvikepikkuhurmuri. fi/tuotteet. php?pid=71&iid=152
tai
www. babyshop. fi/product_details. php?p=1171
Kommentit (6)
katsella saa, mutta ei voi ostaa, tai tuntuu että sitten ei ainakaan tule vauvaa.
olis kiva pystyy jättämään vaunujen osto vasta siiheksi kun vauva on syntynyt, että saisi tytölle/pojalle " oman" väriset.
mutta kyllät varmaan täräytän vaunut ostamaan jossain puolivälissä raskautta, heh, niin...kato nyt, mä olen kuitenkin varma että raskaaksi tulen tässä joskus ;)
ap
Meillä on 3vee, 4vee ja 3kk ja tuntuu olevan ihan riittävästi lapsia, mutta silti välillä suunnittelen seuraavaa synnytystä (mitä ei taatusti ikinä ikinä enää tule!). Me naiset olemme vauvakuumeen iskiessä ihan pösilöitä!
tosin, noita vaunuja mä kattelen kun ei muuta tekemistä ole, en usko et mies niitä vielä on ajatellut :)
ap
Niinpä niin, kyllähän minä vielä joskus oon raskaana. ;)
T.2
Et ole yhtään pörhö ap. Minäkin jo vauvahaaveissa katselin sillä silmällä vaunuja jne että millaiset haluaisin jos vauva taloon tulisi. Mitään en ostanut kumminkaan ja nyt kun ollaan parin kk päässä lasketusta niin vähitellen alkaa kertyä niitä tavaroita. Mieskin onneksi sen verran halusi vauvaa ettei mua aivan pöhkönä pitänyt haaveissani.
Kyllä minäkin olen vaunuja ja kaikkea muuta katellut, vaikka en edes ole raskaana. Mitään en kuitenkaan osta, ennen kuin vauva ilmoittelee tulostaan. Oon kai taikauskoinen, mutta pelkään, että jos nyt jo jotain hankkisin, meille ei tulis vauvaa koskaan.. :P