Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voivoi, pitänee siirtää kohta lapsen tekoa, muuten mun tuurilla käy niin että LA on juhannuksena!

Vierailija
13.08.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tämä raskaus sujuu loppuun saakka. :)

Vierailija
2/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähdepä siinä synnyttämään sitten...

nyt kun tärppäis, ehdittäis saada se vaavi jussiksi! eiks vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei " isä" voi olla juomatta la:n lähistöllä niin mitä sellaisella luuserilla edes tekee?

Ja miksi sinne mökille edes pitäisi mennä?

Vierailija
4/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattoos nyt ensin tuletko edes raskaaksi..

Ja hanki juhannukseks parempaa seuraa jos raskaudut

Vierailija
5/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen tienoilla.

Vierailija
6/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, kun ottaa huomioon, että 5% lapsista syntyy laskettuna ajankohtana.. ja sehän ei tietenkään oo mahdollistta, että yhden jussin ois ukkokin ajokuntonen?

Pitäisköhän sunkin ensiksi kasvaa itse aikuiseksi ja sitten vasta ruveta värkkäämään omia kasvatettavia?

Vierailija
7/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jussina toivottavasti olen jossain muualla kuin sairaalassa :)

Vierailija
8/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäis Sitäpaitsi juhannushan on ihan mahtava aika syntyä - saa tulevina vuosina viettää synttäreitä aina juhannuksena, parhaassa tapauksessa koko (toivottavasti jokseenkin selvän) suvun läsnäollessa.

Ja niin muuten, sinne mökille ei kai tietääkseni ole ihan pakko mennä joka juhannus. Luulisin. Olen melko varma. Mutta kannattaa kysyä vaikka suvun vanhimmalta, mitä teidän mökkisäännöt tästä asiasta sanovat.

Vierailija
9/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua!

ei kai se elämää kaada, hei, vitsi vitsinä... mua vaan alkaa jo veetuttaa kun ei vieläkään raskaana, no menkat loppu eilen, että nyt sitten yritystä vaan taas!

ja totta kai voi olla mökillä koska vaan, juhannusta ei muualla voi viettää! enkä aio kieltää mieheltäni silloinkaan oluen juontia, toiset kun osaa ottaa niin että järki pysyy päässä...

ap

Vierailija
10/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.12. (uusivuosi)

30.1.

29.2. (karkauspäivä)

1.4. (aprillipäivä)

1.5. (vappu)

No, pari ekaa ei tärpännyt. Mutta nyt odotetaan aprillipäivävauvaa.

:)

Vierailija
11/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jäis Sitäpaitsi juhannushan

Vierailija
12/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä, josta on se sata kilsaa sairaalaan, ja kukaan muu ei ole ajokunnossa kuin sinä? Miestäkään ei missään nimessä voi pyytää olemaan ajokunnossa, koska miehelle tulee paha mieli jos hän ei saa kaljaa, kun kaveritkin saa? Ihan sama onko järki päässä parin kaljan jälkeenkin, ajaa ei siltikään saa.

Just joo. Toivottavasti menee vielä pari kolme vuotta ennen kun tärppää, jos ajatusmaailmasi on tuollainen.

Vierailija:

apua!

ei kai se elämää kaada, hei, vitsi vitsinä... mua vaan alkaa jo veetuttaa kun ei vieläkään raskaana, no menkat loppu eilen, että nyt sitten yritystä vaan taas!

ja totta kai voi olla mökillä koska vaan, juhannusta ei muualla voi viettää! enkä aio kieltää mieheltäni silloinkaan oluen juontia, toiset kun osaa ottaa niin että järki pysyy päässä...

ap

Vierailija
13/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mökillä, josta on se sata kilsaa sairaalaan, ja kukaan muu ei ole ajokunnossa kuin sinä? Miestäkään ei missään nimessä voi pyytää olemaan ajokunnossa, koska miehelle tulee paha mieli jos hän ei saa kaljaa, kun kaveritkin saa? Ihan sama onko järki päässä parin kaljan jälkeenkin, ajaa ei siltikään saa.

Just joo. Toivottavasti menee vielä pari kolme vuotta ennen kun tärppää, jos ajatusmaailmasi on tuollainen.

Vierailija:

apua!

ap

oikeesti...

löysää pipoa

Vierailija
14/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

apua!

ap

Vierailija
15/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies juo muutaman oluen ystävienkanssa? herrajumala...

ja mitä jos äiti menee vaikka saunaan? ja vielä pahempaa, uimaan!?

Vierailija
16/16 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla, nyt en saa tästä tulevasta lapsista kuin minimiäitiysrahan jne.... VOI VOI! Mitkä kitkuttelun kuukaudet edessä! Arrrrghhh olellampa me tollukoita!

Tuttavani saakin toisensa tässä lähipäivinä, muistan kun kertoi odotuksestaan ja painotti sitä että olivat tähdänneet maksimiäitiyspäivärahoihin....