Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä pidät Crockseja? joo jalassa, mutta missä liikut niillä?

Vierailija
13.08.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät niitä omalla pihalla, hiekkiksellä (tuossa kadun toislella puolella), rannalla.

Ja pitäisivät vaikka koko ajan, jos saisivat!

Vierailija
2/8 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään lähtisi esim. terassille ne jalassa, siis hippaamaan, mutta hyvin voin käydä ostoksilla yms. mukavissa kengissä.

Mä kyllä ihmettelen tätä järkyttävää hulabaloota näitten kenkien ympärillä! Kyllä mun mielestä on niin tavattoman paljon rumempikin kenkiä nähty, mm. ne korolliset tennarit, yök! Mutta miten nää crocsit nyt sattuu niin monen hermoon?! Nehän on kuitenkin ihan hauskat ja älyttömän hyvät kengät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aikana muun epämuodollisen pukeutumisen kanssa. Voin siis lähteä niissä kauppaan tai kävelylle tai rannalle, mutta en töihin (en ole sellaisessa työpaikassa, jossa olisivat toimivat työkengät), ravintolaan tms.

Vierailija
4/8 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan Crockseja, en niitä 7euron kopioita mitä saa Tarjoustalosta... Crocksit ei hiosta (yllättävää kyllä) mutta ne kopiothan on ihan aitoa muovia, mahtaa jalka kiehua sellaisissa. Mulla kaksi paria, hopea ja lime, kesän lempikenkiä kotosalla molemma

Vierailija
5/8 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että se johtuu kenkien ihan kauheasta rumuudesta, jota mieltä suuri osa ihmisistä on. Ja rumuutta verrataan tietenkin muihin kenkiin. Jotkut tavalliset sandaalithan ovat oikeat kaunokaiset verrattuna noihin.

Ja joo, uskon kyllä, että ne ovat tosi hyvät ja käytännölliset. Aivan kuten esim. sellainen Uuno-mallinen reikäpaitakin on miehillä...

Ulkonäöltään kyseiset tuotteet ovat myös hyvin vertailukelpoiset. Joten jos ulkonäöllä ei ole MITÄÄN väliä, niin suosittelen.

Vierailija
6/8 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin hyvät jalassa & käyttömukavuus 10 +.

Ulkonäkö ei ehkä kaikista herkullisin, mutta so what. Ei kai kukaan näillä edellä mainituilla jalkineilla ole oopperaan tai häihin mennyt.

Ilmeisen suuri osa ihmisistä ei näitä kuitenkaan " susirumina" pidä. Siitä taitaa kertoa jo kyseisten jalkineiden suuri kopioiden määrä.

Terkuin, kaapissa yhdet aidot Crocksit & fake-Uggit

Vierailija
7/8 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän omalla pihalla, lähikaupassa ja puistossa. Lapset käyttävät umpimalleja lähes missä tahansa, varsinkin poika. Eiväthän nuo juhlakengät ole, mutta muuten ok.

Joo ja ulkonäkö merkkaa mulle ihan pirusti. Ostan pääasiassa kenkiäni kenkäfriikistä, mutta voin käyttää myös noita juntticrockseja. Se on aina kateellisten puhetta jos ei kestä toisten crocseja! Joillekin on tärkeintä miettiä sitä toisten ulkonäköä eli aikamoista landepaukkumenoa siis.

Mua ei vois sitten vähempää kiinnostaa, jos joku urpo ei diggaa mun kenkiä. Enhän mäkään diggaa suurimman osan jengin ulkoista olemusta, mutta ei se oo mun ongelma myöskään, onneksi!

Vierailija
8/8 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

North Icen kopýot ja talla hetkella kaytan nýýta Turkýssa Antalyassa eýka yhtaan hýosta