Hoitaako teidän KÄLY lapsianne?
Meillä käly on tarjonnut apua ja hoitanut esikoislastamme (nyt 13 vee) elämänsä aikana tasan yhden kerran. Mites teillä muilla? Käly asuu samassa korttelissa ja työnsä puolesta osaa kyllä hoitaa lapsia.
Koen kuitenkin, että kälymme on kylmä sinkku ihminen, joka ei välitä tarjota / antaa apua...
Mites teillä muilla???
Kommentit (12)
No ei tod. hoida on liian itsekeskeinen .
on silloin itse tarjoutunut auttamaan, itse en oikein kehtaa kysyä häntä silloin kun on tarvetta.
erityisen pahax sen tekee, kun se meidän käly on kasvatuksen ammattilainen, eikä se välitä tarjota apua lastenhoitoon.
Kyllä sukulaisuus velvoittaa jollakin tavalla...
tai niin mä luulen, että sukulaisuuden pitäis velvoittaa...
NO EIPÄ tartte hoitaa kälyn lapsia, sitten jos se joskus vakiintuu...
vai hoitaisittekste muut? siis jos olisitte samassa tilanteessa?
käly kaikissa sukutilaisuuksissa " lepertelee" ja esittää lastemme ystävää ja selittelee, että ME asumme täälläpäin suomea, ja TE muut sukulaiset asutte " 600 kilometrin päässä." Että ME täällä asuvat pidämme yhtä.....
tekis mieli sanoa anopille, että kylläpä tyttäresi olet kasvattanut...
Siis käly antaa muille sellaisen vaikutelman, että huolehtii lapsistamme. Vääränlaisen kuvan....
ja ei halua olla tekemisissä perheemme kanssa.
erittäin ahdistavaa tämä on lastemme kannalta, kun heille tehdään " Näkymätön Ninni" - tempaukset.... ei tervehditä ja kävellään ohi.....
Hänellä on täysi työ yhden omansa kanssa :)
Kälyt 18 ja 15v asuvat 300km päässä, eikä tulisi mieleen pyytää heitä tänne meille vain hoitamaan lastamme. Heidän kodissaan käydessämme hoitavat ja leikityttävät kyllä 3v tyttöämme.
Siis vien lapseni tarvittaessani hoitoon heille. En veljelleni tai kälylleni. Kauhean useasti ei kehtaa, kun heillä on rankat työt ja kaksi alle 5-vuotiasta lasta, mutta vuoroin vieraissa...
Asumme eri kaupungeissa ja lapsemme tykkäävät sedästä ja tädistä ihan kauheasti. Varmaan kyllä tykkäisi mennä hoitoon. Ehkä joskus vuoden päästä kun heidän lapsensa on silloin vuoden vanha.
aina haluaa vaan lainaan kaikkea.