Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea on lähtenyt mukaan kahviloista ja ravintoloista?

Vierailija
12.08.2007 |

Mä hoksasin että tossa meidän kanta kahvilassa on iittalan teema kuppeja, käydään siellä usein ja olen keikannut jo kaksi kuppia mukaani. Mitä mahtavat kaupassa maksaa kyseiset kupit? Meinaan kerätä ainakin 10kpl niitä, heh. Jostain ku löytyis lautasia vielä. Hackmannin aterimetkin kelpais

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuvat ostaa uusia kuppeja. Just oli hesarissa että yhdessä kahvilassa hävikki teemassa on hirvittävä joku oli kehunut että on kokonaisen astiaston kerännyt tuolta mestasta!

IDIOOTIT!

Vierailija
2/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä joudun myöntää sortuneeni vastaavaan. Tosin nuorempana ja kännissä...löytyy kunnon aterimet n. 12 kutakin, laseja n.8 ja kyllä myös pari teeman kuppia omieni kaveriksi... en kyllä ylpeile tällä mutta hyviä ja kestäviä ovat olleet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä käynyt mielessäkään edes silloin, kun olin ihan pa opiskelija ja kotona oli yksi veitsi ja haarukka sekä kaksi kamalaa mukia. Häpeäisitte.

Vierailija
4/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nää " moraaliton paska, varas " huutelijat käyvät keikkaamassa niitä kahviloista, ovat vain kateellisia kun eivät itse ole tajunneet asiaa. Mä en omiani myy, käyttöön keikkasin. Olen ko kahvilassa ostanut jokusen sataa kuppia 1.7e kahvia ja samanverran 2e pullia joten ei kyllä ole edes huono omatunto. Ap

Vierailija
5/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana baareista lähti mukaan shottilaseja tai sitten hienoja viinilaseja, tuoppeja yms.

Kerran oli ravintolassa, josta hävisi asiakkaan matkaan sellainen hopeinen ämpäri, jossa tuodaan pöytään shampanjapullo jäähdytettynä. Sitä ihmettelen miten sen keikkaaminen onnistui joltakin?!

Vierailija
6/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...et ihan kiitettävä osa näistä ylikiloista on kyllä lähtenyt ravintolasta mukaan. kerrankin muistan, kun söin Savoyssä megalomaanisen tuhdin aterian, niin johan otin mukaan kunnon läskirenkaat.

Niin, ja opiskeluaikoina lähti joskus ravintoloista matkaan miehiä. Muut palautin, mutta tuo yksi on ollut mukana jo 6 vuotta. Mutta kun se on tosi ihana ja käytännöllinen ja sopi muuten sisustukseen. *häpeää*

Vierailija
7/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja Linelta sinisen Arabian kahvikupin, kahvikupin jossa luki Coffee House (surkea palvelu) ja kahvikupin jossa luki Ramada Presidentti (Hypessä oli surkea dj sinä iltana). Ihan tyhmiä syitä, enää en moista tekisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan