Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä käyt PAPA-tutkimuksessa?

Vierailija
17.10.2008 |

Onko ainoa vaihtoehto yli 25-vuotiaalle mennä yksityiselle? Mitä tuo kustantaa yhteensä suurinpiirtein? Kuinka usein käyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkopapassa ja sitten välillä yksityisellä, maksoi viimeksi jotain 100 e kelakorvauksen jälkeen ( juu, mulla on liian kallsi gyne)

Vierailija
2/9 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin terveyskeskuksessa. Lääkäri kirjoitti lähetteen, kävin kokeessa ja parin viikon päästä lääkäri soitti tuloksen. Samalla hoidin pari muuta asiaa ja hinnaksi tuli normaali terveyskeskusmaksu noin 13e. Parin vuoden välein käyn kokeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät, asiantuntevat lääkärit. Gynemaksu + papa (20e) jos muistan oikein. Kyllä sen alle satasen pitäisi mennä kelan korvausten jälkeen. Kerran vuodessa käytynä se ei ole iso maksu (työssäkäyvälle). En jaksa jonotella tk:hon ja siitä ilosta maksan.

Vierailija
4/9 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan ne siellä..

Vierailija
5/9 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan ne siellä..

Vierailija
6/9 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mitään jonotella tarvi, kun varaa ajan. Ei papakoetta päivystyksessä oteta.

En jaksa jonotella tk:hon ja siitä ilosta maksan.

Vierailija
7/9 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta hieman alle 100e. Kyllä tk:ssakin osaavat näytteen ottaa.

Käyn ihan oman hyvinvoinnin vuoksi. Työni puolesta olen tavannut paljon nuoria naisia, joilla on muutoksia kohdunsuulla. Mitä aiemmin huomataan sitä parempi!

T: yksi kätilö

Vierailija
8/9 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 34v.

Vierailija
9/9 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias, solumuutoksia on ollut useamman kerran, on otettu koepaloja ja tehty loop-hoitokin jo kerran.

Käyn terveyskeskuksessa papassa kerran vuodessa ja jos muutoksia on ollut, olen saanut lähetteen lähimpään sairaalaan jatkotutkimuksiin ja hoitoihin.

En näe mitään syytä, miksi tästä lystistä olisi pitänyt vuosien varrella maksaa satoja euroja, kun se hoituu näinkin.