On se hyvä että välillä keskiluokkakin tippuu toimeentuloluukulle, ihana lama
Viitaten tuohon työttömyys tulee- säästöt menee. Varmaan tuon kokemuksen jälkeen avartuu maailma vähän eikä enää ajatella että kaikki sossun asiakkaat ovat juoppoja luusereita vaan kenelle tahansa voi käydä elämässä huonosti.
Jes, mahtavaa kun lama tulee. Todella hyvä
t. sossun asiakas
Kommentit (18)
vuokraluukkuihinsa. Näin kävi -90 luvulla ja käy nytkin.
leikata sosiaalitukia. Tai kaduilla ei uskalla enää liikkua kuin aseen kanssa pimeällä. Minä ainakin ryöstän jokaisen mummelin käsilaukun, jonka pimeällä kiinni saan. Se on varma
leikata sosiaalitukia. Tai kaduilla ei uskalla enää liikkua kuin aseen kanssa pimeällä. Minä ainakin ryöstän jokaisen mummelin käsilaukun, jonka pimeällä kiinni saan. Se on varma
Sosiaalietuuksia on ennenkin leikattu huonoina aikoina. Siitä vain pimeille kujille väijymään sitten...
vuokraluukkuihinsa. Näin kävi -90 luvulla ja käy nytkin.
ja olen elänyt varhaisnuoruuden pahimman laman aikana 90-luvulla. PItää hakea pesismaila varastosta ja lähteä rikkaita mummeleita kyttäämään. Tarttenkin (vähän) rahaa viikonlopuksi ja kelan rahat tulevat vasta tiistaina.
Kyselepä vanhemmiltasi tarkemmin.
Ja ajatteles, olin töissä 2000-luvulla! Koita nyt vain muistella, jos muistat jotain teinivuosiltasi.
Ja sinä puhuitkaan... mistä?
Sinä et tainnut olla syntynytkään 90-luvun laman aikana. Itse olin jo silloin töissä.
Sinä et tainnut olla syntynytkään 90-luvun laman aikana. Itse olin jo silloin töissä.
[/quote]
Eli olet syntynyt joskus 30-luvulla.
taas sama laulu. Nämä huono-osaiset niin vaativat koko ajan ymmärrystä ja myötätuntoa... Kiva, kun itsekin osaavat olla niin empaattisia. Itse olen yhden lapseni haudannut, mutta täytyy sanoa, että mun mieltä ei todellakaan helpottaisi, vaikka sen joku muukin joutuisi tekemään.
Nimim. Onneksi on sen verran sukanvarressa, ettei pikkulama heilauta...
Eli olet syntynyt joskus 30-luvulla
Eipä sitä koskaan uskoisi, millaisia ihmisiä av:lla pyörii. Hyvät yöt vaan sullekin.
ehkä tämä hetki on lähempänä vajaan 10 vuoden takaista taantumaa kuin liki 20 vuoden takaista lamaa... Ehkä ajat on muuttuneet 20 vuodessa aika paljon, mutta 10 vuodessa huomattavasti vähemmän.
keskiluokan velkaiset omakotitalot menee pankille ja kohta on kaupungin vuokraluukkujen ikkunoissa Marimekon verhot, joita vouti ei sentään ole ulosmitannut vaikka velka-Volvo menikin.
Jes, tervetuloa LAMA
kirota lamaa, kun sosiaalietuuksia päätetään laman kourissa leikata säästöjen nimissä. Lama ei hyödytä ketään, kaikkein vähiten huono-osaisia.
t. keskiluokkainen