Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä asuntoa myyty jo vuosi.

Vierailija
16.10.2008 |

Tänään Hesarissa oli juttu ettei ole mennyt kaupaksi vuodessakaan. Taitaa olla aika kova hinta tässä talossa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanverran maksaa kuin jossain oikeassa Beverly Hillsissä, vaikka ollaan Euroopan perukoilla, Helsingin suburb-alueella. Ei hyvää päivää. Nyt ökyvenäläisetkin tajuavat, että vaan hullu maksaa mitä pyydetään.

Vierailija
22/24 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, 12 haluis ostaa tuon?

No mikset sitten osta?

me tarvittas vähän enemmän tilaa, ja tuo pohjaratkaisu ei ollut oikeen meille sopiva.

(Pohjakuva oli sitäpaitsi epäselvä, siitä oli vaikea saada käsitystä. Ja mä katon asuntoja aina etuovelta, miksei tuo ole siellä? en ainakaan oo huomannut. siksei se saa potentiaalisia ostajiakaan liikkeelle. Tai sitten se vaan ei istu mun hakukriteereihin, ehkä aavistus liian vähäisten neliöiden takia.)

Lisäksi meillä on niin ihana, ihanalla paikalla oleva ja oman maun mukaan remontoitu asunto nyt, ettei tästä oikeen viitti lähteä.

Ja nyt ei ole kaikkein järkevin aika lähteä myymään tätä omaa, kun ei ole pakko.

12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut ihan Beverly hillsissä asua, jos kuvittelet Kaitaan hintojen olevan BH:n tasoa :) Itse asuin West LA:ssa, alemman keskiluokan asuinalueella jossa sielläkin pienen omakotitalon hinta (noin 120 neliötä) noin 400 000 euroissa...

Vierailija
24/24 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä naapuri on saanut vuosi sitten.

Huijaus on päättynyt, game is over.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan