Tuli tässä mieleen vauvanteosta
Jos OIKEIN tosissaan haluaa vauvan aikaiseksi, miksi ylipäätään miettii ovulaatoaikaa. Joka päivä seksiä, niin on " kaverit" kokoajan valmiudessa hyökkäämään munasolun kimpuun. Ja voi kai sitä kierron alku ja loppuvaiheil harrastaa vaik jokatoinen päivä. Pitäis riittää!
Itsekkin tosin sitä ovulaatiota metsästän ja suunnittelen testienkin ostoa, mut tuli vaan mieleen. Kyllä se vauvanteko työstä käy!!! ;)
Kommentit (5)
lähti vähä liian aikasin :)
sitä piti sanoa, että mä en jaksa hermoilla ton ovulaatio homman kanssa, itse ollaan peti puuhissa 2-3 kertaa viikossa, ni luulis riittävän...
nautitaan seksistä, eikä pakko panna vaan ovulaation aikoihin ;)
kannatan muillekin, turhaa stressiä vaan aiheuttaa ovulaatiopäivät....mut toisaalta kaikille ei sovi, en yleistä, heh!
Asun eri kaupungissa arkipäivät kuin mieheni, joten petipuuhat on vähän hankalia viikolla. Siksi ovista kannattaa testata mun kohdallani.
Siittiöiden määrä vähenee, ts. laatu on parempaa ku ei harrasta joka pv. Erityisesti niillä, joilla siittiöiden määrä on muutenkin vähäinen, kannattaa kerätä muutama pv isompi satsi ja varsinkin yrittää tähdätä oikealle päivälle kunnon potti ;)
joka ikinen päivä useamman kuukauden ajan (ei sitä aina tule raskaaksi heti), varsinkin jos olet vaativassa työssä ja lapsiakin saattaa jo olla....