Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko yhdessä ennen lasta?

20.05.2008 |

Mietiskelin tässä, että onko mielestänne jotain aikaa, joka tulisi olla ollut yhdessä ennen kuin voi ruveta lapsen tekoon? Mistä tietää, että parisuhde kestää kaiken eteen tulevan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kavereita jotka on seurustellu vaan pari kuukautta ja antanu sit lapsen tulla, ja sellasia jotka on ollu yli kymmenen vuotta yhdessä ennen lasta. Kaikilla on ainakin tähän asti hyvin menny. Mun mielestä tärkeintä on että parisuhde toimii ja molemmat toivoo lasta, kun yrittämiseen ryhtyy! =)

Vierailija
2/4 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kavereita jotka on seurustellu vaan pari kuukautta ja antanu sit lapsen tulla, ja sellasia jotka on ollu yli kymmenen vuotta yhdessä ennen lasta. Kaikilla on ainakin tähän asti hyvin menny. Mun mielestä tärkeintä on että parisuhde toimii ja molemmat toivoo lasta, kun yrittämiseen ryhtyy! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi sen mukaan elää.

Meillä on ollut tosi nopea stoori kun tavattiin. 3pv siitä--) yhteenmuutto 1kk tapaamisesta--) kihloihin, 2kk tapaamisesta--) odotin esikoista, 5kk tapaamisesta--) häät.

Nyt vietettiin huhtikuussa 3v hääpäivää ja odotan jo neljättä lastamme.

Kyllä meilläkin tietysti omat riitamme on olleet ja tulevat olemaan mutta kyllä voin sanoa löytäneeni sen oikean ja noin äkkiä.

AIHA kera 3 tytön ja tähtönen rv 14+4

Vierailija
4/4 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuitenkin ennen lapsen tekoa on järkevää olla sen aikaa yhdessä, että se "suurin huuma" on nähty ja koettu ja todettu, että suhde kestää myös ns. arkipäiväistymisen. Siinä alkuhuumassa kun toista ei välttämättä vielä tunne kunnolla eikä edes näe realistisesti vikoineen päivineen. Mutta kuten sanottu, suhteen kestävyydestä nyt ei kai koskaan voi sataprosenttisesti mennä takuuseen.

Me oltiin yhdessä reilut kolme vuotta ennen kuin tulin raskaaksi. Musta ihan hyvä aika ja sopi meille. Ehdittiin viettää aikaa yhdessä ja matkustella ihan kahdestaan ennen muksuja. :)