G: Miksi yh-äidit bilettävät jatkuvasti?
En ymmärrä niiden miehenkipeyttä. Joka viikonloppu kun lapset isällään niin hirveä biletyskierre ja miehenvaihtoviikonloppu edessä. Miksi on puoliväkisin saatava joku miehenretale? Viis siitä vaikka olis narkkari, ukkomies tai alkoholisti...
Kommentit (13)
Ihania yleistyksiä teillä. Mulla ei ole ollut yhtään yhden illan suhdetta koko elämäni aikana, eikä uutta suhdetta eron jälkeen vielä ollenkaan. 4 vuotta tulee kuluneeksi erosta tässä kuussa.
Se, että istun iltaa ystävieni kanssa ehkä kerran kuussa heidän kotonaan ei minusta ole bilettämistä.
ps. todellakaan kaikki isät eivät ota lapsia joka toinen vkl.
Joten turpa umpeen asioista, joista et tiedä mitään. Etkö tiennyt, että yleistäminen on epäsivistynyttä!
Istua kotona yksin ikävöimässä lapsia? Jos 2 kertaa kuussa on mahdollisuus käydä ravintolassa, niin siitä vaan. Sieltä saattaa löytää uuden kumppanin.
Mä en ole koskaan ollut yksinhuoltaja, mutta lähipiirissä on muutama. Hyviä äitejä ja kivoja kavereita ne on.
Mä käyn bilettämässä 5 kertaa vuodessa ja olen ollut 5 vuotta ilman
Joten turpa umpeen asioista, joista et tiedä mitään.
Biletän lähinnä vain juhlapäivinä esim omat/kavereiden synttärit, uusivuosi yms. Mielestäni harvoin. Viimeksi biletin juhannuksena, kun olin festareilla ja lapset isällään.
ovat keskimäärin paljon ronkelimpia miesten suhteen kuin mikään muu naisryhmä, nunnia lukuunottamatta.
on ollut vain yksi mies, suhde joka kesti 4kk (erottiin, koska mies muutti ulkomaille töihin). Mun exällä ei ole ollut naista, keskittyy vaan yritykseensä ja lapsiinsa, eikä hänkään (34v) biletä kuin harvoin. Että ei pitäis aina yleistää.
Suurta rakkautta tässä odotellessa.
10
kuolet sitä odottaessasi. Väljähtymistä on kaikissa suhteissa, arki puskee läpi. Etenkin jos talossa pikkulapsi(a). Suhde ei voi olla aina intohimoinen ja kiinnostava ja tuoreen tuntuinen. Joskus se vaan on sitä, ettei jaksa muuta läheisyyttä kuin saunassa istua samalla lauteella. Pitää vain jaksaa kestää, se lämpö palaa hissukseen ja löytyy taas se toinen, alkaa uusi rakastuminen jo vanhaan tuttuun.
Ei saisi olla toivoakaan uudesta parisuhteesta, ei aikaa olla aikuinen ja tavata ystäviä? Yh. t kuitenkin joutuvat sen arjen vastuun kantamaan yksin, varmaan on ihan mukavaa tavata pelkästään aikuisiakin välillä.
T. Yh. jia hyvin ymmärtävä ydinperhe äippä
Just joo, en tunne ketään yh-äitiä joka jatkuvasti bailais. Mä en todellakaan ole kateellinen kenellekään yksinhuoltajalle, mitä mä olen sivusta seurannut paria ystävää, niin ei voi muuta kuin nostaa hattua heille. 4 päivää kuukaudessa " vapaata" , muuten ovat lasten kanssa koko ajan, hoitavat arjen ja työn siinä samalla. Suotakoon heille ne irtiotot, silloin kun sen saavat, oli se irtiotto sitten bilettämistä tai kotona löhöämistä.
Kun asutaan kaikki saman katon alla, niin joutuu heräämään aikaisin, ku lapset kiskoo sängystä. Jos lapset olisi isällään joka toinen viikonloppu, niin saisi rauhassa nukkua krapulansa pois! Tässä siis syy, miksi minä naimisissa oleva mamma en hirveesti jaksa bailata. Jos olisin sinkku-äiti, niin en todellakaan istuisi kotona vapaa viikonloppuisin kutomassa villasukkia!!!
niin että turha yleistää ap. Itsekin olen mainitunlainen yh ja käyn ehkä 4 krt vuodessa ulkona " bilettämässä" , jos ja kun saan hoitajan lapselle. Että ei niin kauhean usein!
vai katkera kotiäiti joka ei pääse mihinkään koskaan? Mä bieltän toisinaan siks, että yksin on kotona tylsää. Kuka tahansa mies ei todellakaan kelpaa, mutta joskus on kiva saada kunnon panokin.