Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mammat täällä perse homeessa istuu kauniina kesälauantaina. Kyä sääliks käy.

Vierailija
04.08.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt, en jaksa, sairastan vakavaa masennusta joka juuri uusiutui, minulla ei ole yhtään ystävää, sukulaisetkaan eivät ole kovin läheisiä ja olen heistäkin muuttanut kauemmas. En käy kuin pakolliset työ, kauppa ja päiväkotireissut, emme ole ulkona, en harrasta mitään, ei kiinnosta, en halua, en jaksa. Sori nyt sitten kauheasti jos istun täällä perse homeessa olemassa säälittävä.

Vierailija
2/9 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tässä erinomaisesti haudutetun teekupillisen ääressä, kuuntelen vanhaa kotimaista hootenannya, kirjoitin juuri sähköpostin ihastukselleni, joka muutama viikko sitten pienessä hiprakassa tunnusti tunteita myös tähän suuntaan. Oikein mukava lauantai-ilta, voisiko parempaa toivoa?

Vierailija
4/9 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukymmenestä iltakuuteen oltiin maauimalassa lasten ja parin ystäväni kanssa. Nyt lapset nukkuu, odotan että mies tulee töistä puoli kymmenen maissa, ja sitten lähden lähellä asuvan kaverini luo syömään ja juomaan hyvin, sieltä terassille. Ja huomisaamuna pirteänä (tai vähemmän pirteänä) uimaan, tällä kertaa hiekkamontuille.

Vierailija
5/9 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kotona on istuttava.

Vierailija
6/9 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen levyä " Folk! - Hootenannysta protestiin" , kirjastosta vaikka lainaa.

Vierailija
7/9 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Istun tässä erinomaisesti haudutetun teekupillisen ääressä, kuuntelen vanhaa kotimaista hootenannya, kirjoitin juuri sähköpostin ihastukselleni, joka muutama viikko sitten pienessä hiprakassa tunnusti tunteita myös tähän suuntaan. Oikein mukava lauantai-ilta, voisiko parempaa toivoa?

Vierailija
8/9 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut 4 vuotta sitten, eiköhän tässä vaiheessa saakin jo vähän ihastua? ;)

13

Vierailija
9/9 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneks voin sentään siirtyä partsille heti kun toi muksu vaan nukahtaa...

Ja perseeni ei ole homeessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi