AV-mammat täällä perse homeessa istuu kauniina kesälauantaina. Kyä sääliks käy.
Kommentit (9)
Istun tässä erinomaisesti haudutetun teekupillisen ääressä, kuuntelen vanhaa kotimaista hootenannya, kirjoitin juuri sähköpostin ihastukselleni, joka muutama viikko sitten pienessä hiprakassa tunnusti tunteita myös tähän suuntaan. Oikein mukava lauantai-ilta, voisiko parempaa toivoa?
Aamukymmenestä iltakuuteen oltiin maauimalassa lasten ja parin ystäväni kanssa. Nyt lapset nukkuu, odotan että mies tulee töistä puoli kymmenen maissa, ja sitten lähden lähellä asuvan kaverini luo syömään ja juomaan hyvin, sieltä terassille. Ja huomisaamuna pirteänä (tai vähemmän pirteänä) uimaan, tällä kertaa hiekkamontuille.
Suosittelen levyä " Folk! - Hootenannysta protestiin" , kirjastosta vaikka lainaa.
Vierailija:
Istun tässä erinomaisesti haudutetun teekupillisen ääressä, kuuntelen vanhaa kotimaista hootenannya, kirjoitin juuri sähköpostin ihastukselleni, joka muutama viikko sitten pienessä hiprakassa tunnusti tunteita myös tähän suuntaan. Oikein mukava lauantai-ilta, voisiko parempaa toivoa?
Olen eronnut 4 vuotta sitten, eiköhän tässä vaiheessa saakin jo vähän ihastua? ;)
13
No, onneks voin sentään siirtyä partsille heti kun toi muksu vaan nukahtaa...
Ja perseeni ei ole homeessa...
Olen väsynyt, en jaksa, sairastan vakavaa masennusta joka juuri uusiutui, minulla ei ole yhtään ystävää, sukulaisetkaan eivät ole kovin läheisiä ja olen heistäkin muuttanut kauemmas. En käy kuin pakolliset työ, kauppa ja päiväkotireissut, emme ole ulkona, en harrasta mitään, ei kiinnosta, en halua, en jaksa. Sori nyt sitten kauheasti jos istun täällä perse homeessa olemassa säälittävä.