Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ ELOKUUN eloisten perjantai ~~

03.08.2007 |

huomenta kaikille !

täällä aamuvirkku herännyt supisteluihin heti kahden jälkeen...

alkuun harvemmin ja nyt 2 tuntia säännöllisesti 10 min välein...

vaan ei useammin.

kauanhan voin ja saan ja pystyn tässä odottelemaan että alkaako tulee useammin...

mullahan oli sectio sovittuna maanantaille 6 päivä...

hitsit kun alkaa jännittää

kohta on soitettava naistenklinikalle ja kysyttävä lupaa mennä näytille...

mukavaa päivää teille

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Luminalle! ja onnea rapuäidille käynnistykseen! Itse jään odottelemaan, josko vauveli päättäisi rueta syntymään..

G:Itse olisin jo valmis nyytin haku matkalle ja kovasti odotan vauvan ensitapaamista kun ei meinaa nahoissaan kestää. Ja kun ei ole aikaisempaa synnytys kokemusta, niin ei osaa oikein pelätä tai jännittää lainkaan. Vointi on kyllä tosi hyvä mahan kokoon verrattuna, ei juurikaan kolottele vain supistelee ja viiltelee jotka on odotettuja tuntemuksia. Malttamattomana odottelen, kun en haluaisi että vauva ennättää liian suureksi kasvaa ettei sitten mahtuisikaan, mutta sitä varten ne otti tänään ne lantio kuvat, tietävät sitten paremmin mahtuuko vaiko ei?

vauva2006 rv39+6, la 4.8.

22/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumina: Onnea koko perheelle pikkuisen prinsessan syntymän ohdosta!

Rapuäiti: Oikein paljon onnea huomiseen käynnistykseen, voiku ihanaa sulla on kohta vaavi sylissäsi! Käythän sitte kertoilemassa uutisia ku voit! Se vauvan sukupuoli kiinnostaa kaiken muun ohella edelleen ku olet meitä viikkoja pitäny tulisillä hiilillä eli tietämättöminä :)

Ikimba: ihanaa kuulla teidän vauva-arjesta...voih (miten niin kateellinen =) )

Vitanova: älä välitä...mää olen koko raskauden ajan ihmetelly kaikkien muiden virtamäärää ku ite olen ollu niin väsyny koko raskauden ajan..oikein kateeksi käy ku muitten koti hohtaa puhtauttaan ja pakastimet ovat täynnä herkkuja...

Västis: mää kerkesin jo luulla että olit lähteny vaavia noutamaan..ku olit niin aikasin eilen liikkeellä ja kivan kuulosia oireita sulla oli...sitte ku lähet niin älähän lähe ilman mua...jookos :)

Galluppia..

Meidän aikasemmat vaavit ovat syntyneet 40+4 -95 ja 32+0 -99 molemmat siis poikia...

Synnytystunnelmat tms... kovasti ootan jo vauvan syntymää..mää niin haluan painaa pienen rintaani vasten...oon niin monta vuotta tätä oottanu etten millään malta enää oottaa..kauan on ollu ja välillä vieläki sellanen tunne ettei tää ole totta, meille tulee vauva! Kaikenlaiset kipeät supparit tai limatulpan/ vesien meno otetaan innolla vastaan...vähän tietysti jänskättää miten kaikki menee ja kuinka ite taas ne kivut yms jaksaa..mutta se PALKINTO kyllä auttaa kummasti vaan jaksamaan!!

Neuvolassa käyty aamulla..

Painoa taas tullu +100g/viikko (total 18,5kg)

hemppa: 125 (noussu ed viikon 108 raudalla ja c-vitamiinilla...jatketaan yhdellä tabulla loppuun asti..)

RR: 128/72

Sf-mitta: 30,5cm..oli laskenu 2cm viikossa...oli tosi ihmeissääm ku parhaimmillaan sf on ollu 34cm...pää on tosi alhaalla ja lujasti paikoillaan, selkä kaarella vas puolen mutta peppu on oik puolen eli ihme mutkalla tuolla ollaan

Turvotus:++

Pissa puhdas

Ens viikon torstaille uus aika,mutta ei kuulemma tartte perua, hän kuulemma tietää sitte missä ollaan jos ei näy...sanoinki että joopa joo eiköhän nähdä vielä..

Alapää on täynnä vihlontaa ja puukoniskuja..supparit tuntuu välillä kovemmin ja välillä ei ollenkaan, kävely ei ole mitään namia..aamulla kuulemma supisteli ku terkka alko painelee masua mutta enpä mää edes sitä supparia huommanu...menkkakivut alkaa alamasulta ja säteilevät alaselkään ja takapuoleen...muuten vointi on ihan ok mitä nyt tässä vaiheessa voi olla paitsi että tuo päänsärky ärsyttää se ei ole mitään migreeniä..mutta onneksi paineet on ihan siedettävät

Jaahas ja tekstiä tuli taas suodettua...on ollu kuulkaas kestämistä ku meillä tää yhteys pätkii ihan sairaasti...

Jaksuja taas ja aurinkoista viikonloppua (eikös sitä niin luvattu) sekä niitä suppareita kaikille niitä toivoville!

Nani76 ja Vilperi 37+6 (la 18.8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ona : en tiedä miksi käynnistävät tai kätilön puheesta se sitten jo vähän selvisikin...... meillä Savonlinnassa on tosi paljon tällä hetkellä yliaikaisia odottajia, joilla ei synnytys ole käynnistynyt ja ennen tuota " ruuhkaa" ottavat miut sitte tavallaan " jonon ohi" ! Ja selvähän se kun ei ole yksikään käynnistynyt omilla supistuksilla ja kun nyt ollaan tosiaan voitu suht hyvin niin eivät jää oottelemaan josko sitten mitä ongelmia tulee. Ja vauva on hyvänkokoinen niin ei senkään puolesta estettä. Ja tää lääkäri on tosi hakki käynnistää ja ihan ilman pyyntöä ehdotti huomista.

Ja sitten yks asia ! Kerroin tänään äidille et meille tulee vauva ;o) Ihan oli " pakko" kertoa kun piti ruinata josko hoitas kuopusta kun meidän lapsenvahti teki oharit..... Aamulla mennään kuopuksen kanssa osastolle ja ukko lähtee aika pian viemään kuopusta äidilleni ja laittaa tän nukkumaan (ei äitiä vaan kuopuksen siis...). Hyydyttävää rampata 25 km / suunta, mutta ei voi muutakaan :o/ Sit ukko tulee yksin sairaalaan ja paras ois synnyttää ennen yötä :oD

Ja 2 keskimmäistä jää ensi yöksi kotiin kun heillä on tänään ja huomenna kesäoopperan esitykset. toisiks nuorin ja esikko menee isänsä kanssa mummolaan : sit aamulla viedään noi kesäoopperalaiset exän mummolaan exän luo ja tää hoitaa huomisillan esitykset ja käyttää lapsia siellä......

Sit maanantaina exä on vielä meillä et hää viepi 2 tyttöä kuoron kesäleirille..... 2 menee siskoni luo hevosia hoitamaan. Ke-pe 3 tyttöä on varhaisnuorten leirillä ja sinne olen jo ehkä itse heitä laittamassa.

Tällaset on meillä suunnitelmat että hyvin ehtii tuossa välissä synnyttää !

nani76 : meidän toisiks nuorin äsken kysy et selviskö se vauvan sukupuoli tänään..... Sanoin että joo, tiedetään kumpi on, mutta en vielä kerro. Eli tytötkin odottavat kovasti sitä tietoa :o)

Vierailija
24/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaessani gallupit:

Esikoinen syntyi, kun viikkoja oli kasassa tasan 41 ja homma käynnistyi ihan itsekseen vesien menolla ja oli alatiesynnytys (tosin imukupilla). Mitään ennakoivia tai monen päivän supistuksia ei ollut. Supistukset alkoivat vasta vesien menon jälkeen saman päivän kuluessa.

Synnytyksen suhteen mieleni on aivan ihmeellisen rauhallinen, eikä ole kiirettä päästä masustakaan eroon (kun tiedän, että odotus päättyy ihan pian kuitenkin). Edellinen synnytys oli melko vaikea, vaikka silloinkin voin odotusajan tosi hyvin. Siitä huolimatta en osaa jännittää. Nyt toivon lähinnä, ettei tarvitsisi turvautua leikkaukseen eli että vauva pysyisi ainakin rt loppuun asti! Itse synnytys voi tietysti mennä miten tahansa, enkä asiaan voi vaikuttaa. Muita vaivoja ei nyt ole kuin nuo kovat vihlaisut alapäähän, eikä niitäkään tule joka päivä. (Ummetuskin helpotti Duphalacin ansiosta.) Tullessaan vihlaisut ovat kyllä niin kovia, että vetävät mut ihan kaksinkerroin ja mietinkin, ettei niitä onneksi toistaiseksi ole tullut esim. kaupassa tai muualla...

Tosiaan nyt toisella kerralla eniten hermostuttaa ja jännittää, kuinka esikoinen suhtautuu tulevaan sisarukseen ja kuinka yösyötöt ja nukkuminen sujuvat lähinnä esikoista ajatellen. No, eiköhän kaikki lutviudu ennemmin tai myöhemmin, kun alkuun ollaan päästy!

Yölliset vessakäynnit ovat vähentyneet selvästi. Viime yönä sain kunnolla nukuttua muutenkin, kun esikoinenkin nukkui taas rauhallisesti.

Joku toivoi 10 tunnin unia heräämättä. Enpä muista, koska olisin lapsettomanakaan niin onnistunut nukkumaan!

Samaa mietin minäkin eli kuinka jotkut pystyvät marjametsässä kyykkimään! Enpä tosin ole kova kyykkimään muutenkaan, mutta se asento on ollut ihan mahdoton jo monta viikkoa (sen verran on kokeiltu sentään :).

Jassoo, taidan lukaista päivän Hesarin loppuun esikoisen vielä nukkuessa.

Hyviä vointeja!

Hannele9 rv 39+2

Vierailija
25/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis en ole osallistunut kirjoituspuuhiin missään vaiheessa mutta silloin tällöin oln kuulumisianne käynyt lukemasssa, näin loppuvaiheessa melko tiiviisti. Rapuäitin kirjoitus sai nyt minutkin kirjoittamaan, synnytys sairaala sama kuin sinulla siis....ja itse odotan mahdollista käynnistystä seuraavalla polikäynnillä(ens pe 10.8) la12.8. Jos saa kysyä kuka lääkäri sinulla oli siellä tänään?

Vierailija
26/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei taida tänään meidän vaavi vielä syntyä....

Onnea rapuäidille huomiseen:)

Ja muillekkin vauvan saanneille, ei tahdo pysysä enää mukana.

Mulla aamulla maha ihan löysällä ja liikkuminen tekee kipeää, ihan kuin tuntisin vauvan pään tuolla alhaalla välillä kun kävelen ja vihlaisee.

Rupeaa oma olo olemaan jo aika kypsä.

Viime yönä näin jo unta että olin sairaalassa ja vauva oli kainalossa, ja se lapsi oli poika ja ihan kauhean näköinen. Sillä oli hirveät hiukset ja ylisuuret hampaat suussa ja minä sitä piilottelin siellä kun en ilennyt lastani näyttää kun oli niin kauhean näköinen.

Meillä esikoinen (poika) 40+5. Oltiin sairaalassa kun vedet tuli ja siitä meni 3h kun poika oli maailmassa.

Kyllä jo odotan synnyttämistä vaikka kipeetä tekeekin supistukset, mutta haluan niin vauvamme jo rinnan päälle ja laskea ne pienet varpaat ja sormet ja ihastella ja ihastella ja miettiä kumman nenä ja silmät jne. On se niin ihanaa:)

Viikonloppuja kaikille:)

Iivokki +40 tasan tänään

Vierailija
27/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä syystä kohdallanne on päädytty käynnistämiseen, muutkin saavat vastata? Minullakin piti olla lähes varmaa tänään se käynnistäminen, mutta ei sitten kuitenkaan käynnistetty. En tiedä vaikuttiko se, kun oli eri lääkäri.

vauva2006 rv39+6, la huomenna

Vierailija
28/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen neuvolassa ja kerroin, että epäilen korkeaa verenpainetta.

On ollut jo viikon verran omituinen olo ja päässä heijaa helposti.

No, yläpaine huitelikin yli 150 ja passittivat heti sairaalaan verikokeisiin

ja sieltä vauvan sydänkäyrän seurantaan. Kaikki oli kunnossa

vauvalla ja verikokeissakaan ei onneksi näkynyt mitään. Hauskinta

mun mielestä oli, että käyrät näytti, että mulla oli koko ajan pieniä

supistuksia, mutta itse en tuntenut mitään! Eli kotona taas ollaan

ja maanantaina tarvii käydä mittauttamassa verenpaine.

Uusi neuvola-aika torstaina. Neuvolatäti veikkasi, etteivät kauhean

paljon yli lasketun ajan päästä ton verenpaineen vuoksi, mutta mistä

sitä tietää. Vauvan paino noin 3 kg ja sf-mitta pysynyt samassa

32:ssa viimeiset pari vkoa. Verenpaineen kanssa ei ole aikaisemmin

ollut mitään ongelmia. Oli itseasiassa ihan kiva käydä siellä sairaalassa

katsastamassa sydänkäyrät, niin näin paikat. Täällä Tanskassahan

ei nimittäin anneta käydä tekemässä mitään kiertelyjä aikaisemmin

niin kuin Suomessa. No, jos kruununprinsessa pötkäytti lapsensa

tuossa sairaalassa, eiköhän se mullekin kelpaa ;)

Otan nyt sitten rauhallisesti. Käytiin tossa pikkuisen miehen kanssa

auringonpaisteessa kävelemässä ja melkoista töpöttelyähän se on.

En aio enää tehdä suursiivouksia tai paistaa pullia. Keskityn sudokun

vaativaan harrastukseen ja nukun monet päikkärit ;)

Mirris ja Naapu rv 39+2, L.A. 8.8.

Vierailija
29/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä ollaan touhuttu pihalla ja päivemmällä kävikin appivanhemmat syömässä mureketta ja aurinkomuusia. =)

Meillä esikoinen syntyi vk 41+3 ja niin on nyt veikattu että yliajalle menisi tämäkin. Mutta eihän sitä voi koskaan tietää.

Synnytys: Olisin jo enemmän kuin valmis luopumaan tästä mahasta ja aloittelemaan vauva-arkea. Toisaalta kuitenkin hieman jännittää tuleva synnytys. Onko mieheni mahdollista päästä paikalle. Miten verenohennusten suhteen homma etenee. Monenmoista kysymystä pyörii mielessä. Ensimmäistä synnytystä aikanaan ei osannut edes jännittää.

Tsemppiä rapuäidille huomiseen. Kaikki menee varmasti hyvin. =)

Suppareita niille ketkä niitä toivoo ja jaksamista kaikille. Loppusuora häämöttää jo meillä jokaisella. =)

Stella RV 38 La 18.8.

Vierailija
30/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö ollaan vissiin ehitty lähtä jo pois kun sie tulet !

Ja kukas se kysyikään MIKSI KÄYNNISTYS ? Noh, vastailin tuossa muutama viesti sitten sivulla 3 (olikohan se niin) että eipä juuri miksikään tai onhan miulla kilpirauhasta seurattu kun ei arvot pysy kunnossa ja sit on lääkehoitonen verenpainetauti, mutta kaik arvot nyt ok. Että ihan ettei tule ruuhkaa osastolle kun viikon päästä on kuulemma vipinää. Ja vauva on " jo" 3700g :O Ei se miusta iso ole todellakaan, mutta mennään nyt kun kerta itse lääkäri sitä ehdotti...

Vierailija
31/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli siis päivällä äippäpolilla käynti kun keskusteltiin lekurin kanssa käynnistelystä. No käynnistystä ei tehdä, eikä se harmita mua tällä hetkellä tippakaan, sillä lääkäri teki uuden painoarvion vauvasta ja teki sen vielä varmistuakseen 3-4 kertaan ja tulokseksi sai lähes joka kerralla grammalleen saman, eli vauvan koko on tällä hetkellä 4070g eli ei todellakaan mikään jättiläinen. Tuo oli niiiiiin helpotus kuulla ja lääkäri oli muutoinkin todella mukava, oli muuten eri lääkäri kuin aiempi, ja hän näyttikin mulle miltä näyttää ultralla katsottuna 4kg ja 5kg lapsen vatsan kokoero, ja olihan siinä vissi ero. Nyt on siis ERITTÄIN huojentunut mieli, ensiksikin vauvan koon takia ja toisekseen siksi, ettei käynnistämistä luultavasti tarvita, ellei sit tosissaan mene yli rv 42 niinkuin esikko. Lääkäri antoi mulle vielä viikon päähän yhden ajan, jotta voi vielä halitessani tehdä kertaalleen koko arvion, mutten nyt välttis katso sitä enään tarpeelliseksi, niin pätevältä tämä vaikutti, että enköhän luota nyt tuohon arvioon minkä hän antoi.

Fiilikset synnytyksen suhteen on tällä hetkellä siis loistavat. Tuntuu että suuri taakka putosi harteiltani kerralla ja voin taas hengittää ja keskittyä itse raskauteen ja synnytykseen hyvillä mielin :)

Lapsien syntymäajankohdista oli vielä juttua. Meillä siis esikoinen on syntynyt rv 42+3 käynnistyksellä ja nyt kyllä toivon että tulisi itsekseen, vaikka menisikin sinne rv42 asti, toki mitään ei ole sitä vastaan vaikka lähtisi samantien tulemaan, mutta nyt kun ei enään vauvan kokokaan stressaa, niin möllötelkööt toinen niin pitkään yksiössään kun vaan halunee (rajana kuitenkin rv42+jotain) ;D

Rapuäidille tsemppiä huomiseen koitokseen!

Nyt elokuvan pariin!

Erittäin iloinen Falz & Veijari 40+0

Vierailija
32/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luminalle onnea pienestä peikkotytöstä! Nauttikaahan vauva-arjesta!

Ja Rapuäiti, joko sä meidät " hylkäät" ? Onnea matkaan huomiselle! Eipähän tartte sun enää pähkäillä, että koska ja mihin tytöt, jne. Mitäs äitisi muuten tuumas tästä kuudennesta, kun nyt ilmoitit? Tulethan sitten heti, kun kotiudut, kertomaan tuliko tyttö vai pieni prinssi tyttökatraan jatkoksi!

Kävin tänään neuvolassa, kaikki ok edelleen, sf-mitta oli kasvanu 0,5 cm, ja pää vähän vielä liikkui, selkä ei ollu vaihtanu puolta eli oikealla puolella edelleen. Luulenpa, että saan mennä vielä neuvolaan ensi perjantainakin. Ei ole ollenkaan vielä sellainen olo, että synnärille oltais menossa. Mutta katellaan ;)

Suppareita niitä toivoville! Ja helteistä viikonloppua!

emma 39+0 (poks!)

Vierailija
33/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...juuri sain pitkän viestin näpyteltyä niin tietenkin poika(1,5v) tuli ja sammutti koneen.

Rapuäiti: Toivotaan että synnytys käynnistyisi minulla aiemmin ja nähtäisiin osastolla;) Ei ole minulle tuo lääkäri tuttu, vaikka paljon olen nyt siellä asioinutkin. Ensimmäistä en nimittäin täällä synnyttänyt. Minun tuuria että viikon päästä ruuhkaa, juuri kun minulla se poliaika=/ Tsemppiä sinulle huomiseen koitokseen!

Joku kyseli miksi käynnistys, minun kohdalla se on mahdollinen monen asian yhteensaattelemana. Olen kärsinyt rv 35 lähtien välillä pahoistakin supistuksista, maha ja selkäsäryistä, ja nytten pahoista pääkivuista kaikenlisäksi, että vaivaa löytyy=) Maannut osastollakin useampaan otteeseen. Joudun syömään lääkettä nyt koko ajan että päänsärky on kestettävissä, syytä siis ei ole löytynyt. Toksemiaa ei ole, vaikka ekassa raskaudessa se tulikin. Yöunet on vähäisiä ja voimat koko ajan vähenee ja mies töiden takia vähän kotona. Pitäisi jaksaa tuo poika hoitaa. Sitten tuo ekakin synnytys käynnistettiin eikä meinannut edes tipan avulla mitenkään edetä. Ja mitää vielä, vauvan painoarvio 1,5 viikkoa sitten 3700g, että kokoakin löytyy. Jotta sellaisia syitä täällä=)

Mukavaa viikonloppua kaikille elomassuille, ja jaksamisia kaikenlaisten vaivojen kanssa. Odotellaan supistuksia;)

Vierailija
34/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi 40+3, pientä verenvuotoa oli 40+0, kävin näytillä, ja kaksi seuraavaa yötä meni supistusten kanssa, pystyi aina välillä nukkumaan ja odotin niiden tihentymistä, 40+3 aamulla meni vedet ja johan tuli vauhtia suppareihin: 3 min välein ja toooosi kipeitä. sairaalassa klo 8.00 kohdunsuu auki 4 cm, tyttö syntyi 14.20. Joten odottelen ihan rauhassa (niin vissiin) ens perjantaille, josko sitte viikonlopulla jotain tapahtuisi ;)

Emma 39+0 (10.8.)

Vierailija
35/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto. yhen viestin jo väsäsin mut hävisi koko kertomus.

joo siis kätilöopistolta palauduin kotiin taas. tarkkailus olin kun paukautin paikale 1.8 supparien vuoksi. takana kaksi suht vauhdikasta synnytystä. ja jääny niistä mieliin. pikkukakkonen tuli niin et kun neljäänkin cm päästiin ni 7-8 olikin paikat auki jo 30 min. kuluttua.

sairaalas supparit jatkui ja tiheni ja kipeytykin mukavasti. pääsin jo saliinkin, sit alkoi jonkun ajan päästä harvenemaan ja lopahti lähes kokonaan aamulla. koko yö tuli valvottua supisteluis ja aattelin jo et kyl tämä nyt täältä on tulossa. mut ei päättikin viel viihtyä masuasunossaan.ei kun takas seurantaosatolle.

kaulakanavaa 1,5 cm ja kohdunsuu 3cm auki limatulppaa tullut nyt eilen jä tänään. eilisen tuli viel suppareita ajoittain,ja päätin olla sairaalas viel yön yli josko lähtis uudelleen käyntiin, mut ei.

aamul lääkäri tarkisti kohdunsuun tilanteet ja oli noi samat. kehoti tulemaan kuitenkin takas herkällä liipasimella koska aikasemmis synnytyksis tilanteet edenneet nopsaankin.

kyl vähän stressaa nyt olla kotona kun tota tulppaakin tullut ja kolmesta -neljään senttiin ei ole pitkä matka ja sit on yleensä menty vauhdil. semmonen 30min -1 h voi seurailla kun supprit tas lähtee tulemaan säänöllisesti.

tarkkana on oltava mut koitan samal rentoutua ja kerätä voimia.et menis omal painollaan.

paino arviot oli nyt kätilöarvioi käsituntumal 2800kg ja lääkäri ultras 3300kg. mahan koon puolesta vois sen yli 3 kg ollakin jo.

pää alespäin on mut ehkä noussut ylöspäin.

nyt luen teidän kuulumisia ja oottelen niitä suppareita jotka hävis johonkin.

voikaa hyvin .

äippä ja masuasukas 38+4

Vierailija
36/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

galluppia: esikoinen syntyi rv 38+5, ja synnytystä odotan jo KOVASTI!

rapuäidille tsemppiä käynnistykseen! Ihan pakko todeta, että uskon teille tulevan pojan kun silloin kauan sitten ilmoitit olevasi ihan innoissasi tuosta sukupuolesta ja teillä on jo 5 rinsessaa;)

Mulla on olo kuin vanhalla norsulla; yöllä ei uni tule vaan kipeät supparit ja päivisin ei voi tehdä oiukein mitään kun selkään sattuu. Masu roikkuu n polvissa...

T:Gekko rv 37+6

Vierailija
37/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin samaan syssyyn et miun pitäs lähtä synnyttää ja eipä tuo osannu mitään kommentoida kun soittivat mökiltä kännykällä ja iskä on tarkka puhelinlaskusta :oD Äiti on siis vähän päälle 70v ja isä vähän alle 80v. Että eipä sanonut mitään, mutta on sokee ellei oo huomannu kun SF -mittakin heiluu 36 cm:ssä. Ja on tytöt kai sanonu sille ajat sitten et vauva tulee :o)

Ainoo on se et kunhan tää nyt syntys ennen kuopuksen yöunia : ukko laittaa tosiaan kuopuksen äitin luo nukkuu, lähtee sitten sairaalaan ja on siellä yöuniin asti. Ja jos on H-hetki niin sit missaa sen ja jos ehtii niin ...... tjaah, en tiedä :oD

Nyt vielä viimehetken valmistelut. Ihan kuin ois matkoille lähdössä.

Nasuh : ei miunkaan 4 ekaa tyttöstä oo syntyny Savonlinnassa vaan Kätilöopistolla. Viides tyttö ja tää masukki sit on tässä sairaalassa. Edellinen kerta oli aika fiasko, mutta jos nyt menis paremmin. Ei sairaalan takia, mutta ite sairastuin paria päivää ennen synnytystä keuhkokuumeeseen jne....... Ja yritäs saada vauhtia jos vaikka törmätään siellä : mie oon sellanen tummatukkanen, pitkät hiukset ponihännällä, silmälasit, kova puhumaan :oD Ukko on samanpitunen kuin mie, pitkät hiukset ponihännällä ja myös silmälasit. Ja lapsia meidän luona saattaa rampata muutama ;o) Nykäse hihasta jos alkuviikosta tuut synnyttää.

Vierailija
38/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitokset tsempityksistä kaikille.

Vierailija
39/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit rapuäidille huomiseen! Hyvä vihje oli sukupuolesta.. ;)

Supistuksia niitä haluaville ja levollisia yöunia niitä tarvitseville!

Nani: rasitus näyttää tekevän minulle harjoitussuppareita. Tänään varmaan niitä tulee lisää, sillä tein yksin (tai tytön kanssa) paniikkisiivouksen. Meille piti tulla ensin huomenna vieraita, mutta soittivat, että ehkä tulevatkin illalla. Ja kun olin täällä puhissut siivoukset kasaan, niin viesti tuli, etteivät tulekaan kuin huomenna. Ja varmasti se uurastus tekee suppareita nyt yöksi, kun niitä nyt jo tulee. Muuten en enää itseäni olisi rasittanut, kun ei oikein ole kiva olla seisaallaan tai muutenkaan puuhailla juuri mitään. Ruokapolitiikankin yritän hoitaa siten, että kokatessa joutuisi seisomaan mahdollisimman vähän. Katsotaan miten meidän käy. TUskin tässä vielä kuitenkaan lähtö tulee.

Hyvää yötä!

Västis ja Taimi 38+0 (17.8)

Vierailija
40/40 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoinen syntyi rv 39+6

pikkukakkonen rv 38+2

nyt siis rv 38+4 menos la 13.8

katsotaan mihin asti mennään.

rapuäidille onnea käynnistykseen ja palailehan kertimaan kuulumiset kun kotiudut.