Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat

Vierailija
02.08.2007 |

Kuinka usein lapsenne/ lapsi tapaa isäänsä? Paljonko on välimatkaa?

Meillä vasta käynti lastenvalvojalla edessä, mutta mikä olisi " kohtuullista" vaatia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaavat silloin kun isälle sattuu sopimaan. eli n.4-6 kertaa vuodessa. asuu n.7km meistä.

Vierailija
2/10 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tapaamissopimusta, ja toivottavasti ei koskaan tule olemaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko isät maksaa elatustukea?

t. ap

Vierailija
4/10 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisesta reilu 200e/kk

kuopuksen isä 0e/kk

Mummi ja kummit hoitaa tarvittaessa.

Vierailija
5/10 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil esikoisen isä näkee silloin ku poika siel käy ei koskaan soittele pojalleen! Viimeks ku nähtiin isä ja sen avovaimo kysyi avovaimo miks poikaa oo näkyny. Sanoin syyks kun muuttivat ni ei ol ilmottanu osotettaan ja annoin pojan uuden numeron ja sanoivat soittavansa tai laittaa viestillä uuden osotteen mut eipä ol tullu viestiä tai soittoa. Kuopuksen isä ei ol nähny ees ikinä lastaan. Sanoi mulle silloin kun kerroin että ootan että ei ole valmis isäksi ikää siis 34v. Ja en ol sit viel tehny ja mietinnässä on teenkökään kun ei se ois ku se nimi paperilla.

Vierailija
6/10 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meil esikoisen isä näkee silloin ku poika siel käy ei koskaan soittele pojalleen! Viimeks ku nähtiin isä ja sen avovaimo kysyi avovaimo miks poikaa oo näkyny. Sanoin syyks kun muuttivat ni ei ol ilmottanu osotettaan ja annoin pojan uuden numeron ja sanoivat soittavansa tai laittaa viestillä uuden osotteen mut eipä ol tullu viestiä tai soittoa. Kuopuksen isä ei ol nähny ees ikinä lastaan. Sanoi mulle silloin kun kerroin että ootan että ei ole valmis isäksi ikää siis 34v. Ja en ol sit viel tehny ja mietinnässä on teenkökään kun ei se ois ku se nimi paperilla.

Vierailija
7/10 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen viikko isällään, siis pidennetyn viikonlopun. Ollaan erottu reilu 3 v sitten ja kaikenlaista viritelmää on kokeiltu, tää on ollut ehkä toimivin talviaikaan.

Vierailija
8/10 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nähnyt isänsä yhden ainoan kerran ollessaan 3v ja kun minä vein hänet isänsä luo. Ajattelin, että jos sen jälkeen haluaisi tavata enemmän. No, mitä sitä paskaa, ei ole halunnut. En ole enää vuosiin edes viitsinyt yrittää. Ja tätä tapaamisasiaa en ajanut niinkään " oman aikani" takia, vaan siksi, että tyttö oppisi tuntemaan isänsä. Isä asensi ehdoksi sen, että minä ja hän muutettaisiin yhteen jne. Itse en tätä halunnut, koska jos ei toimi ennen vauvaa, niin ei toimi varmasti sen jälkeenkään.

Nyt tyttö on jo kohta 11v, eikä kaipaa isäänsä, kun ei häntä ole koskaan ns. ollutkaan. Nykyinen mieheni tietyllä tavalla korvaa hänet isänä. Toki tyttö pitää siitä kiinni, että hänen biologinen isänsä on hänen isänsä ja nykyinen on puoli-isä, vaikka isäksi häntä kutsuukin.

Ja tuo oman ajan ottaminen on minusta jotenkin hassua, varsinkin kun lapset on pieniä. Omaa aikaanihan minä elän koko ajan. Minun ei ole tarvinnut viedä alta vuoden ikäistä ollenkaan hoitoon ja senkin jälkeen harvakseltaan. En tee sitä nykyäänkään, vaikka on mies ja kaksi pientä. Lapset kun on niin vähän aikaa pieniä, jotta ehtii sitä mennä heidän kasvettuakin...

Vierailija
9/10 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todelisuudessa tapaa tätäkin useemmin, tyyliin voi soittaa et tulee hakee jädelle, mäkkiin, uimaan yms et käykö.

asutaan lähekkäin.

maksaa 155e per lapsi, eli reilu 300e yht.

Vierailija
10/10 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tuo oman ajan ottaminen on minusta jotenkin hassua, varsinkin kun lapset on pieniä. Omaa aikaanihan minä elän koko ajan. Minun ei ole tarvinnut viedä alta vuoden ikäistä ollenkaan hoitoon ja senkin jälkeen harvakseltaan. En tee sitä nykyäänkään, vaikka on mies ja kaksi pientä. Lapset kun on niin vähän aikaa pieniä, jotta ehtii sitä mennä heidän kasvettuakin...

Meillä minä olen käytännössä ollut koko ajan kiinni lapsessa ensimmäiset kaksi vuotta, ei omaa aikaa muuhun kuin työhön. Haluaisin myös omaa aikaa ja rauhaa...

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan