Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kampaaja huomenna ja olen raskaana.

Vierailija
02.08.2007 |

Kysymys kuuluu, suositellaanko raskaana ollessa välttämään hiusten värjäystä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun asiasta satuin terkkarille puhumaan, naurahti hän ja sanoi että toki voit värjätä.

Vierailija
2/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa anoppi mutkutti mulle aina, kun lakkaa laitin imetysaikana päähän, että menee vielä maitoon.

Johon mies kyllääntyneenä totes äidilleen, että eihän PIIP sitä syö, vaan laittaa tukkaansa.

Noi on vanhan ajan uskomuksia, että tökötit ja värit menisivät jotenki vauvaan tai maitoon.

Itse värjäsin juurikasvua kuukauden välein raskauden aikana, ja ihan normaaleja vauvoja meille tuli. Jopa oman värisellä tukalla, ettei ollut värjääntynyt blondiksi siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten ihme juttu kun on suosituksia ja " suosituksia" ja miten ne ikinä ilmaistaankin niin siitä seuraa ihmeellisiä hysteerioita. Esimerkkinä nyt vaikka maksa ja a-vitamiini. Sitähän ei siis ole missään kielletty ja sekin tiedetään, että a-vitamiinin PUUTE voi aiheuttaa sikiölle epämuodostumia, niin silti on aina niitä jotka " tietävät" että a-vitamiini on suorastaan vaarallista.

Raskaana voit viettää ihan tavallista elämää. Pysy erossa alkoholista ja huumeista niin olet jo tehnyt sen mitä sinulta odotetaan.

Vierailija
4/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niiden myrkkyjen takia mitkä imeytyy päänahan läpi...

T:AP

Vierailija
5/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

just niiden myrkkyjen takia mitkä imeytyy päänahan läpi...

T:AP

Vierailija
6/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä mennyt neuroottiseksi. Oikeasti, saat enemmän myrkkyjä kehoosi kun menet ulos ja hengität.

Vierailija
7/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä on ollut suosituksia että hiuksien värjäämistä raskaus aikana tulisi välttää.

Mutta en tiedä sitten, olen itse kyllä värjännyt aina hiuksiani ja ihan kanssa terveitä vauvoja saanut. Nyt tosin kolmen keskenmenon jälkeen vähän miettii tarkemmin mitä tekee ja syö..

mutta uskoisin että melko turvallista niitä on värjätä silloin tällöin.

Vierailija
8/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivatkin itse raskaana...

Vierailija
9/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkka sanoi että värjää ihmeessä, raskauden aikana pitääkin olla nätti. no värjäilin sitten hiuksia aika moneenkin otteeseen ja kerran käydessäni yksityislekurilla kysäisin että onko siinä mitään riskiä, tämä lääkäri sanoi että myrkyt imeytyy päänahan läpi eikä hän suosittele värjäämistä raskauden aikana. tuntui tosi pahalta kun olin jo moneen otteeseen värjäillyt! terve vauva kyllä tuli että ei sen puoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä