Lahjavinkkejä 1-vuotiaalle tytölle
Kohta 1-vuotiaalle tytölle lahjan osto edessä. Tytöllä on isosisko, joten leluja ym. löytyy ainakin kohtuullisesti.
Mitä kivaa ja omaa voisi ostaa kohta 1-vuotiaalle tytölle?
Lahjavinkkejä kaivataan!
Kommentit (2)
Ja puolet lahjoista oli toivomaani Little People-sarjaa. Tyttö on aivan hurmaantunut hahmoista, niillä leikitään niin olohuoneessa kuin kylpyammeessakin. Yksi lahjoista oli taas todella, todella kaunis kylpypyyhe, ja vaikka niitä ennestään oli, niin oli erittäin kiva lahja. Ilolla siirsi niitä vährmmän nättejä sivuun.
Meillä ei vaatteita lahjaksi tullut, kun olen varmaan pelotellut kaikki " omalla maullani" .. Mutta vaatteita tosiaan aina tarvitaan. Minun mielestä vihoviimeisin lahja on pehmolelu, niitä on meillä tullut ikkunoista ja ovista :-).
...seuraavista lahjoista:
- koskettelu- ja kurkistuskirjat
- dublot (vihoviimeinen siivottava, äidin huomio ;)
- soittorasia (tosi tukevaa tekoa)
Myös kaikki ääntelevät lelut ovat tosi mieleen, mutta usein aika kalliita ja pidemmän päälle vanhempien hermoille käyviä... ;)
Itse en liikaa miettisi sitä, että isosiskolla on jo kaikenlaista. On kuitenkin kiva saada jotain ihan omaa (tai siis että isona on jotain ihan omaa vauvakamaa)! Tietysti esim. vaatteita tarvitaan aina, mutta minusta on kauhean hankalaa ostaa niitä toisten lapsille vaikka tykkäänkin lahjavaatteita lapsella käyttää.
Toivottavasti näistä oli jotain apua!