Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusatun pojan äiti

Vierailija
20.05.2008 |

Olen aivan loppu! Kuinka tämän väkivallan saisi lopetettua?

Olemme jo kerran vaihtaneet koulua...enään en jaksaisi.

Kyseessä10.v poika, joka on todella rauhallinen, kiltti, ja ennemmin sopisi keskustelemalla asiat kuin väkivallalla... Mutta aina tulee sama asia eteen. Ei millään meinaa löytää kavereita ja aina joutuu hankaluuksiin...siis kiusatuksi.

Olen varmaan tehnyt karhun palveluksen lapsilleni, olen hooitanut kaikki kotona. Nyt kyllä harkitsen kahden nuorimman laittamista päiväkotiin, jotta oppisivat pitämään puoliaan tässä väkivaltaisessa maailmassa..

Pojalla on hyvä itsetunto. Sitä eivät nämä kiusatut vuodet ole häneltä vieneet, mutta täytyy myöntää että hieman pelottaa, että ei sitten joskus meidän kohdalla toistu näitä hirmutöitä,joita koulukiusatut lapset ovat tehneet. Kuinka voisin opettaa poikaani löytämään ja luomaan näitä sosiaalisia suhteita paremmin luokkatovereihinsa.

Hän harrastaa kahta eri urheilulajia,mutta näissäkään tilanteissa, ei ota oikeastaan millään lailla kontaktia muihin lapsiin... mitä siis olisi tehtävissä?

T:Huolestunut äiti

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up vastatkaa

Vierailija
2/2 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Myötätuntoa kovasti teille.

Hienoa että olette puuttumassa itse kiusaamiseen auttamalla lasta parhaanne mukaan.

Koulun pitäisi pystyä takaamaan lapselle koulurauha, ota yhteyttä rehtoriin ja opettajiin ja vaadi puuttumista.

Onko teillä yhteyksiä muiden lasten vanhempiin? Voisiko järjestää tapaamisen, jossa keskusteltaisiin asiasta ja etsittäisiin syitä kiusaajien ongelmiin, sillä niistä lapseesi kohdistuva kiusaaminen on lähtöisin, vika ei ole hänessä, vaan kiusaajissa.

Voitko kutsua jotain kivaa kaveria vierailemaan kotiin, järjestää parempaa tutustumista ja ystävystymistä sillä tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä