Mitäpä alkaisin tekemään?
Olen kotona hoitovapaalla, lapset 3v ja 1,5v. Olen ollut jo nelisen vuotta kotona. Koulutusta ei ole ja vain pätkätöitä olen aikoinani tehnyt ja niitäkin vähän. Asumme kaukana keskustasta joten jos menisin töihin, pitäisi työn olla sellaista joka myös kustantaa toisen auton hankkimisen ja lasten päivähoidot ja onhan jotain jäätävä vielä käteenkin. Ei kai kukaan huvikseen töihin lähde. Opiskeluun ei ole todellakaan varaa. Meillä on omakotitalo ja lainat enkä opintolainaa tahdo enää tähän ottaa. Eli jos opiskelisin, tulisi se kalliimmaksi kuin kotona oleminen.
Mies kannustaa minua olemaan kotona, hänestä on ihanaa elättää perheensä ja hän arvostaa työtä jota minä täällä kotona teen. korostettakoon vielä että mies ei ole mikään megarikas vaan ihan tavallisessa duunarin hommissa.
Kommentit (2)
No sitä en halua. Olemme juuri rakentaneet ihanalle ja lapsiystävälliselle paikalle. Täällä on ihanan rauhallista ja lapsilla tilaa juosta :)
ap
tuossa tilanteessa vaatisin okt:n myyntiä ja muuttoa jonnekin keskeisemmälle paikalle ja aloittaisin opinnot.