Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaah, ompa ihana olla kotiäiti =)

Vierailija
30.07.2007 |

Juon kaffetta ja surffailen rauhassa netissä. Jos olisin työelämässä, juoksisin nyt pää kolmantena jalkana stressaantuneena ympäri Helsinkiä..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä olen tauon jälkeen ollut taas kotosalla maaliskuun alusta saakka, olen ihan kypsä.

Juu haukkukaa, että miksi lapsia tein ja lapset pois tuommoiselta...

Viiden vuoden kotiäitiyen jälkeen vaan huomasin että viihdyn opiskelemassa! Jaksoin illalla panostaa lasten kanssa olemiseen ihan toisella tavalla, kuin näin että olen " nalkissa" kotona lasten kanssa 24/7. Varsinkin nyt, kun lasten isäkin on 300 kilometrin päässä :(

Vierailija
2/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluta jotain muutakin elämää kuin pelkkää kotiäitiyttä. Ja hyvä niin :)

Mä olen ollut kotiäitinä vasta reilu vuoden, eiköhän mullekin tuo sama ole edessä. Ja pakkokin se jossakin vaiheessa on mennä töihin. Tosin mulla on varmaan kyse siitä, etten tykkää mennä takaisin samaan työpaikkaan..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät menee ihan hukkaan ja turhaudun. Tuskin tämä noille lapsillekaan niin antoisaa on, ajan tappoa.

Vierailija
4/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan ompa jos haluan, ei kai ketään voi sellainen oikeasti kiinnostaa.

ap

Vierailija
5/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nyt mun vielä helppo sanoa, että oMpa kiva olla kotiäiti kun on vasta yksi lapsi (joka nukkuu vielä kokoajan!). Taitaa mietteet muuttua sitten jos/kun on kaksi lasta =)

ap

Vierailija
6/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teet kyllä sivistymättömän vaikutelman...

Vierailija
7/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tulen aina vain tyhmemmäksi ja tyhmemmäksi kotiäitinä ollessani ja eipä aikaakaan kun jo kirjoitan " OMPA" sanan onpa sijasta... Antaa todellakin idiootin ja sivistymättömän kuvan itsestään, ellei edes äidinkieltään kunnolla osaa.

Vierailija
8/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta teet kyllä sivistymättömän vaikutelman...

Nyt tiedänkin millä sivistystaso mitataan.

OMPA tämä kauheaa, ei ole maisterintutkinnollakaan mitään merkitystä! Minäkin kirjoitan oMpa, olen siis sivitymätön luuseri :( Mutta onneksi meillä on täällä kanssasisaria, jotka muistuttavat millä kriteereillä Todellinen Sivistys mitataan :)

Vierailija
9/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvä äidinkielen taito on sivistyksen mitta?? Ihme juttu.

Vierailija
10/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona oloa lasten kanssa.

Vierailija
11/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että hyvä äidinkielen taito on sivistyksen mitta?? Ihme juttu.

Se on yllätys, että palstalla jossa yleensäkin kirjoitetaan ihan puhekieltä/murretta/slangia eikä kirjakieltä mitataan ihmisen sivistystaso yhden kirjaimen perusteella. Minusta on tärkeintä, että kun tällaiseen epäviralliseen paikkaan kirjoittelee, että tekstistä saa selvää ja siinä on sisältöä. Ilmeisesti olen sitten vähemmistöä, muille tärkeintä on kieliopillisesti täsmälleen oikea muoto ;)

Vierailija
12/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ylioppilas, niin varmaan muistat, että mokia pisteytettiin ihan äidinkielen aineessakin. OMPA on karkea moka ja kielii kyllä sen muunkin kielitaidon tasosta varsin paljon.

Vierailija
13/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos olet ylioppilas, niin varmaan muistat, että mokia pisteytettiin ihan äidinkielen aineessakin. OMPA on karkea moka ja kielii kyllä sen muunkin kielitaidon tasosta varsin paljon.

Tämä menee taas tällaiseksi typeräksi vänkäämiseksi.. Oletko sitten taas sitämieltä, että ihminen jolla on luki- ja kirjoitushäiriö on automaattisesti sivistymätön?

Vierailija
14/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukkamaista jos huomauttaa toiselle yhden kirjaimen kirjoitusvirheestä. Eli sellainen ihminen ei todellakaan ole fiksu :)

Mutta ainakin mulla on niin hyvä itsetunto, etten tuollaisesta välitä. Taskussa on kauppatieteen maisterin paperit, joten en nyt sieltä tyhmimmästä päästä ole. Ja töissä just joudun miettimään noita kirjoitusvirheitä, joten en todellakaan äitiyslomalla mieti kirjoitusvirheitä! Please, jotain rajaa :)

ap

Vierailija
15/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt ja kouluja käynyt ihminen ei oikeasti tee tuollaista virhettä edes aihe vapaalla surffaillessaan.

Vierailija
16/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta. Oikeasti. Voit noita kirjoitusvirheitä huomautella ihan irl, mutta huomaat pian olevasi aika yksinäinen :)

Vierailija
17/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata viljellä nettilingoa, jos et tiedä mitä kirjoitat. IRL puhutaan, harvemmin pääsee sanomaan vittu kirjoitusvirheistä!

Vierailija
18/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aaveellä jo aamusta alkaen!!!! :)

Vierailija
19/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks joo

Vierailija
20/32 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin äidinmaidosta imetty sivistys. aidosti sivistynyt ihminen ei puutu toisen ihmisen vikoihin. aidosti sivistynyt ihminen ei johdata keskustelua epäoleellisuuksiin vaan haluaa ymmärtää mitä keskustelukumppanilla on asiaa.