Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvää synnytysten ja naistentautien erikoislääkäriä Oulusta (tai muualta)!

29.07.2007 |

Haluaisin päästä arvostetun ja luotettavan asiantuntijan juttusille näissä asioissa. Mistä sellaisen mahtaisin löytää? Edellinen raskaus päättyi hengenvaarallisesti, ja ennen kuin uutta raskautta haluan alkaa yrittämään, haluaisin selvittää riskitekijöitä...

Kaikki vinkit otetaan huomioon!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki sen niminen synnytyslääkäri ku Henna Rossi ja mulle on tehty kolme sektiota ja tämä viimesin oli kyllä kaikista se parhain kokemus,osas kyl hommasa se lääkäri ja oli minusta muutenki tosi kiva ja ymmärtäväinen.ja siis oys:ssa olen kaikki synnyttänyt...

Vierailija
2/3 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei henk.koht. kokemusta, mutta paljon hyvää kuullut LT Tytti Raudaskoskesta. Hän on Oysissa synnytysten ja naistentautien erikoislääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykänny tuosta tytti raudaskoskesta,kun esikoista ootin niin tämä tytti vaan ilmotti että sä jäät vkolopux osastolle ja maanantaina tehään sektio,se ei ees esittäny mulle käynnistysvaihtoehtoja joita ois voinu kokeilla ja minä tyhmänä en sillon osannu vaatia semmosia ku koko vauva tuli niin yllätyksenä että olin kuudennella kuulla ennenkä sain tietää että ootan niin en ollu osannu sillo perehtyä semmosiin asioihin ja siitä sektiosta oon kyllä katkerana sille...mut no tää on vaan mun kokemus...