Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mä sain just kuulla olevani raskaana ja painan 80 kg.

Vierailija
29.07.2007 |

Minkäkokoinen valas mä mahdankaan olla kun oon viimeisimmilläni. Nyt vinkkejä kehiin että suoriudun urakasta mahdollisimman kunnialla vauvaa vaarantamatta. Miten mun pitäis syödä että olis vauvan parhaaks, kuinka paljon ja mitä. Kun kauheast ei kai voi laihduttaa, mutta ei niitä lisäkilojakaan paljon sais tulla...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduttanut vaan söin tosi terveellisesti, neuvolassa oltiin tosi tyytyväisiä, ja nimenomaan sanottiin sitä että ei sitä painoa pitäiskään tulla kilokaupoittain lisää. Mulle tuli lopulta lisää sitten 10kg. Syöt vaan tosi terveellisesti niin hyvin menee.

Vierailija
2/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino 80 laitoksella 92 josta tosin raskausmyrkytys turvotusta lähes kaikki.

Puurot, viilit, tumma leipä, kasvikset, raejuusto, vähärasvainen kala ja liha, suosi näitä!

Onnea raskauteen! Mulla oli kaikki arvot kohdillaan sokerit ja kaikki, myrkytys iski viikosta 36 lapsi syntyi 39 viikolla.

Nyt taas 80kg ja ihan onnellinen " valas" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipaino, jolloin näytän hoikalta.

Eli painosta ei voi sanoa mitään ilman pituustietoja. Mulle tuli raskauskiloja ekan kanssa 20 ja tokan 24 kg.

Vierailija
4/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on n.20kg ylimääräistä. Kiitos vastanneille, vähän jo helpotti.

-ap

Vierailija
5/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani lihoi 26 kiloa esikoisestaan, ihan samaan en yltänyt...;)

Vierailija
6/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin on tosi hyvä lihaskunto koska olen ex- urheilija. Joten pelkkää läskiä ei mun 80kg ole.

Vierailija
7/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oon 180cm ja 80kg enkä todellakaan näytä hoikalta...

Vierailija
8/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli painoa ekassa neuvolassa (rv 9+) 71kg. Olen 165 pitkä.

Ei nyt ihan läskiksi haukkunut, muttei paljon muutakaan. Joudun sokerirasitukseen jne.

Vierailija
9/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppasin raskauden ajan kovasti, liikuin paljon, söin terveellisesti (herkut minimiin ja pienemmät annoskoot).

Alkuraskaudesta paino tippui muutaman kilon ja vasta kun viikkoja oli yli 20 oli painoni ylittänyt tuon alun 75kg. Sokeriarvot oli ok, voin raskausajan tosin hyvin ja painoa kertyi 9kg (joista muutama oli loppuviikkojen turvotusta raskaus kun meni 2viikkoa yli). Päästyäni kotiin vauvan kanssa oli painoni jo tuon samat 75kg.

Vierailija
10/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin esikoista odottamaan alkaessani 50 kg/165 cm. Painoa tuli 25 kg ja joka ikisellä neuvolakerralla terkka jaksoi saarnata ja valittaa painonnoususta. Laittoi ihan turhaan sokerirasitukseenkin. No, nyt olen kahden terveen, yli 4-kiloisena syntyneen lapsen äiti ja painan taas sen saman 50 kg kuin ennen lapsia, nuorin täytti juuri vuoden.

Vierailija
11/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin 75 kiloa kun aloin odottaa neljättäni.

Kerroin neuvolassa th:lle että olen huolissani painostani ja haluaisin apua sen kurissa pitämiseen.

Sainkin todella hyvät ohjeet ja noudatin raskausajandiapeetikon ruokavaliota (ei ollut diapetestä mulla). No, viikolla 41+3 jolloin menin synnyttämään, painoin 75 kg. Eli +-0 tuli kiloja.

Synnytyken jälkeen minua ei punnittu, mutta jälkitarkastuksessa painoin tasan 70 kiloa. Vaakaa minulla ei kotona ole, mutta arvoin sen jääneen siihen. Nyt olen taas herkutellut, vaikka olenkin ajatellut kuinka fiksua olisi ollut imetysaikakin jatkaa tuota terveellistä ruokavaliota! Olisin varmasti laihtunut reippaasti jo tämän puolen vuoden aikana!

Tsemppiä sulle! Jos minä pystyin noudattamaan terveellistä (ja herkullista!) ruokavaliota, niin pystyt sinäkin!

Ennen rakastin rasvaista, suolaista, makeaa.. suklaata, pitsaa limpparia.. Mutta raskausaikana kun totuin kaikkeen terveelliseen niin oikeasti halusin mieluummin iltapalaksi ruisleipää salaatinlehden, juustosiivun ja parikan kanssa.. tee kyytipojaksi (ilman sokeria). Nyt valitettavasti lipun taas tähän pitsa/lihapiirakka linjalle =(

Vierailija
12/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 163cm pitkä..

17

Vierailija
13/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain ylipainoinen, et sairas. Odottaminen ei ole laihduttamisen aikaa, mutta ei myöskään lupa mässäillä.

Vierailija
14/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lopulta??

Eka raskaus, kiloja tuli n.11 kg ja tokas n.12. Siis kamalaa, mä painan nyt niin paljon kuin molempien raskauksieni lopussa, siis ihan hirveetä. Tai ekan raskauden kohdalla painoin 5 kg vähemmän.

Pitäsköhän aloittaa vihdoin ja viimein se painon pudotus

Vierailija
15/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin ruokavalion kohtuullisena ja ennen synnytystä painoin 99 kg

ei mitään ongelmia missään vaiheessa sokerirasituksessa piti käydä siinäkään ei mitään.

Tsemppiä kyl sää pärjäät.

Vierailija
16/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt kevyesti, mutta hyvin ja pidät huolen liikunnasta. Silloin olet tehnyt sen, mitä asialle pystyy.

Mutta siitä huolimatta itselleni kävi niin, että lähtöpaino oli 99kg, just ennen synnytystä 117kg. Huolimatta siitä, että söin r-diabetesdieetin mukaan ja lenkkeilin sen minkä jaksoin. Mutta: 3kk synnytyksestä painoin enää 85kg!!! =0)

Tämän päivän lukemia en kerro, saat naurut... Ja myös lakkaisit harmittelemasta omia kilojasi.. =0))))))

Vierailija
17/17 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotus on painaa vähemmän h-hetkellä.