Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä joulussa on se juttu

Vierailija
13.10.2008 |

Et monta kuukautta aikasemmin alotetaan jo valmistelut ja siivotaan kellaria myöten kaapit ym? Siis miks?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et monta kuukautta aikasemmin alotetaan jo valmistelut ja siivotaan kellaria myöten kaapit ym? Siis miks?

varmaan siksi että tulis ees kerran vuodessa siivottua perusteellisesti. Mä en kyllä kuulu joulusiivoajiin laiskuuttani.

Vierailija
2/6 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vuosi odottaa yhtä innolla, kuin lapsi. Ja joulun odotus on yhtä ihanaa kuin itse joulu, ellei ihanampaa. Tunnelmallista, joulun tuoksuja, joululauluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin hypätä koko joulun yli.

Vihaan koko joulua!

Vierailija
4/6 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietysti se, että Jeesus syntyi maailmaan. Sen ja tarkemmin ottaen Jeesuksen kuoleman ja ylösnousemuksen vuoksi synnit saa anteeksi ilman muita hyvitystekoja. Tämä erottaa kristinuskon muista uskonnoista, nimittäin ansaitsematon armo. Mutta jos tämä ei itselle ole mikään syy juhlia, ei joulusta tosiaan varmasti paljoa irti saa. Jos joulua vietetään vain lahjojen ja pukin vuoksi ja lapsille selitetään sen olevan vain hauska tapa, niin olisi ehkä parempi luopua joulun vietosta ja rehellisyyden nimissä samalla koko joululomasta.

Vierailija
5/6 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en minäkään tajua, miksi siivoaisin kuukausikaupalla tai leipoisin kahta kuukautta aeimmin. Teen ne viikon kuluessa ennen joulua.

Vierailija
6/6 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joulun tarkoitus on hiljentyä sen varsinaisen tarkoituksen äärelle niin tuskin on hyödyllistä tuskailla kuukausikaupalla täysin epäolennaisuuksilla kuten siivota kaappeja ja hikoilla lahjaostoksilla hengen hädässä...