Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rinnoista esimaitoa vai mitä tämä kirkas neste on?

28.07.2007 |

huomasin tossa että minulla oli jokin kirkas pisara nännin päässä kun olin menossa suihkuun ja suihkun jälkeenkin näköjään yöpaitaan tuli pieni märkä läntti.onko tämä mitä? kirkasta esimaitoa vai mitä? olen nyt rv 29+6. osaako joku sanoa mitä toi on?onko muillakin tullu jotain nestettä rinnoista ootus aikana?rinnat tuntuu aroilta ja kipeiltä.liekkö kasvamassa vai minkä takia lie kipeet.

kiitos vastauksista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu. Välillä yöpaidassa märkä läntti ja erityisesti huomaan, että saunomisen jälkeen tulee niitä pisaroita. Tekeekö lämpö sitten asiaa, ilmeisesti...

En ole asiasta huolestunut, mutta ajattelin sitä neuvolasta kysyä. Ilmeisesti ei kai silti kannata niitä silloin paljon kosketella

Vierailija
2/3 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo on! Ja ihan sitä itseään, eli ternimaitoa! Minulla alkoi sitä erittyä esikoisesta vk 13 ja tästä samaten! Välillä ihan keltaisen ruskeaa, ja välillä kun oikein huonossa asennossa makaa tissin päällä niin tulee kirkasta enemmän :-D

nonuli ja justiina 18+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotusaikana. Sitten synnytyksen jälkeen piti ihan urakalla herutella, että sai kunnolla käyntiin maidon tulon.