miehen käytös
osaako joku viisas kertoa, miksi mies käyttäytyy näin ja mitä pitaisi tehdä. Mies on muuten ihana ja hieno mies, mutta... ainoa puoli mitä en hänessä siedä, on se, että jää melkein kerran viikossa töiden jälkeen kaupunkiin kaljalle kavereiden tai työkavereiden kanssa. Joskus sentään ilmottaa siitä että jää, mutta kun välillä ei edes ilmota. Ja sekös mua sieppaa. meillä pieniä lapsia. Aikoinaan vannotti, että sitten lopettaa kaljalla käynnin kun saadaan lapsia. vaan kuinkas kävi. kun ollaan asiasta puhuttu, hän vetoaa siihen, että pitäähän hänenkin saada välillä rentoutua kun tekee raskasta työtä. no, on hänellä kyllä järkevämpiäkin harrastuksia joissa mielestäni rentoutuu tarpeeksi. riittäähän minullekin lasten hoidon lisäksi muutaman tunnin harrastuskäynnit ja aina niistä kyllä ilmotan koska menen.
miten saisi miehen käytöstä muutettua ( vai saako)?. olen sanonut hänelle suoraan, että mua ei raivostuttaisi ollenkaan niin paljon, jos hän kauniisti vois kysyä, että sopiilko sulle että meen moikaamaan kavereita töiden jälkeen. mut kun se tyyli on aina se, että " tultiin" tai " ollaan" jo...ja " kohta tulen" . mut tulee puolilta öin....
ja siis mies on muuten todella fiksu ja mukava, tämä todellakin mielestäni ainut huono puoli hänessä!!
kohtalotovereita??
Kommentit (2)
Tosin meillä ei ole yhteisiä lapsia, eikä tulekaan (juuri tämän takia), ja tiesin tämän jo kun ruvettiin seurustelemaan. Ja saa mennäkin. Tulee ja menee niin kuin haluaa, kunhan ei rupea yhteistä lasta vonkaamaan. Luotan häneen ettei kuitenkaan petä, senkun hölmöilee. Aina on kuitenkin paikka ja koti täällä hänelle tulla takas.. Rakastan häntä, mutta hänen luonne vaatii tuon vapauden. Kuten myös hän kestää minun päähänpistot ja rakastaa silti vaikka saan välillä sairaita ideoita. Tämä ei sinua varmasti lohduttanut, mutta sanon sen että mies ei muutu, tai harva muuttuu, joten jos minun mies haluaa lasta kanssani ja lupaa muuttuvansa, tiedän ettei muutu eikä lapsia tule.
Mene vähän vastaan eli ehdota miehelle että kävisi kaljalla vaikka kaksi kertaa kuukaudessa ja näistä menoista pitäisi aina sopia etukäteen.
Itse lupautuisit samaan omista menoistasi.